Herrasmies ja mun mokan takia vielä enempi herrasmies
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ei mitään pahaa sanottavaa.
Heli
Valvoja: Moderaattorit
Tätä komppaan minäkin. Kiitokset Corydorakselle ihanista helmimonnisista. Kaikki ovat kotiutuneet ja voivat hyvin.Callef kirjoitti:Corydoras = loistokaveri, SUURKIITOS kirsikoista ja pandoista
Eli myös niitä negatiivisia kokemuksia voisi kerätä tänne niin olisivat tallessa eikä samat henkilöt pystyisi huijaamaan ihmisiä vuodesta toiseen. Sen verran olen saanut yksäreitä miten moni on tullut huijatuksi jo yhden tyypin toimesta ja rikosilmoituksia on tehty, näiltä voisi välttyä kun osaisi pitää varansa eikä uskoisi vaikka yritetäänkin selittää suut ja silmät täyteen.akyttala kirjoitti:Jollakin muulla foorumilla tällainen vastaava aihe on ja itse olen sen todennut oikein hyväksi kauppoja tehdessä, varsinkin kun Postin välityksellä toimitaan. Ideana siis hehkuttaa onnistuneista kaupoista foorumin henkilöitten välillä ja myös haukkua huijarimyyjät, jotta muut osaavat varoa ja tehdä onnistuneita kauppoja.
Kiitos:Poppeli kirjoitti:Kiitos sujuvista kaupoista:
MerjaK
outska
kparvi
NoiRnepis76 kirjoitti:rain-
wildeast
M & P
Pullahiiri
Midi
Virtis
jimikkon
pia_k
jjantti
elisa83
satuk
Jan76
sinimarttonen
Le Tigre
Jacke
onlyer
Poppeli
ruusu93
kirjoplaty
vallumaarit
tirinne
-xena-
-riff-
AnniM
Koss
taaltone
Päivi
narm
marip
Janina9
JekkuBattery
Lunazza
Suwitsukarvle
Paavo2006
Kiitos srd kaupoista! Toivottavasti kardinaalit kotiutuvat viileävesialtaaseen mainiostimc82 kirjoitti:Kiitokset Retulle kaupoista! Juttua olisi riittänyt varmasti vähän enemmän, mutta ehkä huutokaupassa sitten enemmän...Mun ekat kaupat täällä, yay (toiv. ostaja myös tyytyväinen uusiin kaloihin)! \o/