Ja eipä ole tulevastakaan alasta.
 Päivääkään en ole noita ravintola-alan töitä tehnyt.
 Päivääkään en ole noita ravintola-alan töitä tehnyt.Valvoja: Moderaattorit

.
. .  Harkittu on myös toisen alan opiskelua tähän perään, mutta ei sitä taida ihminen koko aikaa jaksaa istua koulunpenkillä
.  Harkittu on myös toisen alan opiskelua tähän perään, mutta ei sitä taida ihminen koko aikaa jaksaa istua koulunpenkillä   . Eli tulevaisuus on vielä täysin auki minun kohdallani.
. Eli tulevaisuus on vielä täysin auki minun kohdallani.

.
 . Peruskoulussa olin aina hyvä biologiassa, paitsi silloin ku käsiteltiin ihmistä. Minusta useimmat ihmiset oli silloin/on vieläkin aika typeriä muutenkin.. Jälki käteen on ihmetyttänytkin etten johonkin eläin-alalle päätynyt. Mulla on lähes aina ollut joku eläin, se alkoi 5 vuotiaana karva madoista ja päättyi parikymppisenä koiraan. Nyt en voi mitään karvaista otaa kumppanin allergian vuoksi ja kalat onkin mukavampia tässä kakofonisessa maailmassa... pala paratiisia olkkarissa
  Peruskoulussa olin aina hyvä biologiassa, paitsi silloin ku käsiteltiin ihmistä. Minusta useimmat ihmiset oli silloin/on vieläkin aika typeriä muutenkin.. Jälki käteen on ihmetyttänytkin etten johonkin eläin-alalle päätynyt. Mulla on lähes aina ollut joku eläin, se alkoi 5 vuotiaana karva madoista ja päättyi parikymppisenä koiraan. Nyt en voi mitään karvaista otaa kumppanin allergian vuoksi ja kalat onkin mukavampia tässä kakofonisessa maailmassa... pala paratiisia olkkarissa 

). Aloitan vielä tämän vuoden puolella gradua jokiympäristön evoluutiosta (tässä tapauksessa, mitä joelle ja sen sedimenteille tapahtuu kun siihen rakennetaan pato). Jos tekisi jokiakvan niin voisi olla hyödyllistä tämä virtausmallinnuksen hanskaaminen, mutta muuten ei taida olla hirveästi hyötyä opinnoistani akvan hoidossa.
 ). Aloitan vielä tämän vuoden puolella gradua jokiympäristön evoluutiosta (tässä tapauksessa, mitä joelle ja sen sedimenteille tapahtuu kun siihen rakennetaan pato). Jos tekisi jokiakvan niin voisi olla hyödyllistä tämä virtausmallinnuksen hanskaaminen, mutta muuten ei taida olla hirveästi hyötyä opinnoistani akvan hoidossa.

sen verran hyötyä on ollu koulusta.
 sen verran hyötyä on ollu koulusta.
 Kyllä siellä sisua tulee kun jätkien keskellä on. En tosin väitä etteikö sitä ole aikaisemminkin ollut
  Kyllä siellä sisua tulee kun jätkien keskellä on. En tosin väitä etteikö sitä ole aikaisemminkin ollut  ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif) 
  Eli ensin töissä lapan asiakkaille kuollutta kalaa pussiin, fileroin ja siivutan ja illat tuijottelen eläviä kotona. Aiemmin olen työskennellyt kahvilassa ja vanhustenhoitokodissa.
 Eli ensin töissä lapan asiakkaille kuollutta kalaa pussiin, fileroin ja siivutan ja illat tuijottelen eläviä kotona. Aiemmin olen työskennellyt kahvilassa ja vanhustenhoitokodissa.
 .
 .