Osaako joku ranskaa, 42 kiekkoa 1160l?

Kiekkokalojen hoito, ongelmat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Morpho
Senior Member
Senior Member
Viestit: 857
Liittynyt: 15:42, 14.09.2006

Osaako joku ranskaa, 42 kiekkoa 1160l?

Viesti Kirjoittaja Morpho »

J'ai totalement refait mon bac, j'ai fini de planter ce matin. Il va falloir un peu de temps pour que tout ce mette en place mais voiçi quand mème quelques photos pour vous rendre compte.
Il y a 42 discus actuellement dans la cuve

Kuva

Kuva

Muistaakseni ovat kaikki, tämän kaverin itse kasvattamien luonnonkiekkojen poikasia.
.·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·...¸><((((º>

En luota lääkäreihin, yksikin hoiti yhdeksän vuotta saman potilaan keltatautia, kunnes huomasi että mieshän on japsi...(W.C. Fields)
ZamY
Senior Member
Senior Member
Viestit: 881
Liittynyt: 10:26, 24.08.2008
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Vantaa

Re: Osaako joku ranskaa, 42 kiekkoa 1160l?

Viesti Kirjoittaja ZamY »

Olen täysin palauttanut omaan luokkaan, olen valmis istuttamaan tänä aamuna. Se kestää jonkin aikaa toteuttaa kaikki käytössä, mutta tässä muutamia kuvia antamaan sinulle tilin.
Tällä hetkellä 42 kiekkokalaa altaassa.

_________________

Karkea käännös.... Isoveli auttoi mutta en tiennyt miten saisin tuosta selvemmän :?
Morpho
Senior Member
Senior Member
Viestit: 857
Liittynyt: 15:42, 14.09.2006

Re: Osaako joku ranskaa, 42 kiekkoa 1160l?

Viesti Kirjoittaja Morpho »

ZamY kirjoitti:Olen täysin palauttanut omaan luokkaan, olen valmis istuttamaan tänä aamuna. Se kestää jonkin aikaa toteuttaa kaikki käytössä, mutta tässä muutamia kuvia antamaan sinulle tilin.
Tällä hetkellä 42 kiekkokalaa altaassa.

_________________

Karkea käännös.... Isoveli auttoi mutta en tiennyt miten saisin tuosta selvemmän :?


Joo kyllä siinä taitaa olla tosiaan 42 kiekkoa, päätellen myös siitä, mitä muut saitin memberit olivat vastailleet.
Kun ajattelee että vettä on todellisuudessa jotain 800l, niin per kiekko tulee alle 20l vettä.
Lisäksi suurin osa noista on 16-18cm kokoisia, mutta tuntuvat viihtyvän hyvin.

Vaihtaa kuulemma 20% vedestä kymmenen päivän välein ja joku Seachemin nitraattisuodatus käytössä.
.·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·...¸><((((º>

En luota lääkäreihin, yksikin hoiti yhdeksän vuotta saman potilaan keltatautia, kunnes huomasi että mieshän on japsi...(W.C. Fields)
klorofylli
Junior Member
Junior Member
Viestit: 98
Liittynyt: 00:31, 09.12.2005
Akvaarioseurat: TAY
Paikkakunta: Naantali

Re: Osaako joku ranskaa, 42 kiekkoa 1160l?

Viesti Kirjoittaja klorofylli »

Käännöstä: Olen uudistanut tankkini kokonaan. Sain istutukset valmiksi tänä aamuna. Kestää aikansa saada kaikki taas kuntoon, mutta tässä muutamia kuvia katseltavaksi. Tällä hetkellä altaassa on 42 kiekkoa.
Janichka
Member
Member
Viestit: 298
Liittynyt: 19:06, 23.09.2009
Akvaarioseurat: Ciklidistit
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Porvoo

Re: Osaako joku ranskaa, 42 kiekkoa 1160l?

Viesti Kirjoittaja Janichka »

ZamY kirjoitti:Olen täysin palauttanut omaan luokkaan, olen valmis istuttamaan tänä aamuna. Se kestää jonkin aikaa toteuttaa kaikki käytössä, mutta tässä muutamia kuvia antamaan sinulle tilin.
Tällä hetkellä 42 kiekkokalaa altaassa.

_________________

Karkea käännös.... Isoveli auttoi mutta en tiennyt miten saisin tuosta selvemmän :?

Taitaa olla googlen kääntäjällä tehty suomennos, aika lailla samannäköinen :) http://translate.google.fi/translate_t? ... ry_state0=#
ZamY
Senior Member
Senior Member
Viestit: 881
Liittynyt: 10:26, 24.08.2008
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Vantaa

Re: Osaako joku ranskaa, 42 kiekkoa 1160l?

Viesti Kirjoittaja ZamY »

Janichka kirjoitti:
ZamY kirjoitti:Olen täysin palauttanut omaan luokkaan, olen valmis istuttamaan tänä aamuna. Se kestää jonkin aikaa toteuttaa kaikki käytössä, mutta tässä muutamia kuvia antamaan sinulle tilin.
Tällä hetkellä 42 kiekkokalaa altaassa.

_________________

Karkea käännös.... Isoveli auttoi mutta en tiennyt miten saisin tuosta selvemmän :?

Taitaa olla googlen kääntäjällä tehty suomennos, aika lailla samannäköinen :) http://translate.google.fi/translate_t? ... ry_state0=#
En käytä tota, kun yrititn suonmennella peli tekstejä niin meni ihan metsään... Google kääntäjä on aika huono laatunen muutenkin, kun ne sanat on aika alkeellisesti laitettu sinne ja niitä ei pustu muotoilemaan :roll:
jorge13
Junior Member
Junior Member
Viestit: 214
Liittynyt: 21:38, 27.07.2003
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Osaako joku ranskaa, 42 kiekkoa 1160l?

Viesti Kirjoittaja jorge13 »

Morpho kirjoitti:Vaihtaa kuulemma 20% vedestä kymmenen päivän välein ja joku Seachemin nitraattisuodatus käytössä.
Tarkoittaisiko tuo Seachem -suodatus tätä suodatusmassaa?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kiekkokalat”