Tarkoitus on tuossa pytyssä pitää poikasia tilanteen mukaan, mahdollisesti karanteeniallaskäyttö.
Mulla on joku Fluvalin vanha pieni suodatin, joka lakkasi toimimasta.
Eli ideoita pikkuriikkiseen suodattimeen!
Pikkuriikkiseen 25 litraiseen sopiva suodatin?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
Pikkuriikkiseen 25 litraiseen sopiva suodatin?
Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn!
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura, CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Mies
Re: Pikkuriikkiseen 25 litraiseen sopiva suodatin?
Mä laittaisin poikasille tuon kokoiseen vain ilmastimen ja tiheät vedenvaihdot
Miten voit syödä kalapuikkoja, sekä harrastaa puikkokaloja?
-
- Advanced Member
Re: Pikkuriikkiseen 25 litraiseen sopiva suodatin?
Joku pieni kiertovesipumppu kuten aquabee 300 (Pieni akvaariokauppa) johonka sitten 1-2 desin vaahtomuovipatruuna suodatinmatosta. Mahtuu suht pieneen tilaan, riittää pääsuodatukseksi ja poikaset voivat löytää kaikenlaista syötävää maton pinalta.
AquaBeen kiertovesipumussa on imuputki, joten ei tarvi kuin lykätä vaahtosuodattimesta väsätty patruuna päälle. Voi käyttää myös jonkun suodattimen valmista vaahtomuovipatruunaa, jonka vapaaksi jäävän pään voi sitten tukkia pienellä vaahtomuovinpalalla.
EDIT: Aquabeessä ainoa vika, että akseli on helppo saada poikki putsatessa, jos ei osaa varoa. Mutta tähänkin oppii kunhan ensin katkaisee pari akselia...
AquaBeen kiertovesipumussa on imuputki, joten ei tarvi kuin lykätä vaahtosuodattimesta väsätty patruuna päälle. Voi käyttää myös jonkun suodattimen valmista vaahtomuovipatruunaa, jonka vapaaksi jäävän pään voi sitten tukkia pienellä vaahtomuovinpalalla.
EDIT: Aquabeessä ainoa vika, että akseli on helppo saada poikki putsatessa, jos ei osaa varoa. Mutta tähänkin oppii kunhan ensin katkaisee pari akselia...

Minä juon nyt kahvia!