Minkä munia vai mitä lie? (Kuva)
Valvoja: Moderaattorit
Minkä munia vai mitä lie? (Kuva)
Osaako joku sanoa onko nää jonkun munia vai mitä? Huomasin kun tänään siivosin akvaariota. Ne ovat ainakin kiinni tiukasti lehdessä, mutta niitä on vain kaksi eikä kukaan vartioi niitä Akvaariossa on helmimonnisia, kardinaalitetroja ja intiaanisulkia, kaksi lehtikalaa, nokkamonni-pariskunta (niiden munia ei ainakaan oo kun ovat kerran kudun tehneet ja näytti erilaiselta). Klikkaa kuva isommaksi!

286l kalasoppaa + koira
Re: Minkä munia vai mitä lie? (Kuva)
Veikkaisin helmimonnisen muniksi. Väristä päätellen ovat hedelmöittymättömiä. Munia on todennäköisesti muuallakin - ovat aika kovia sirottelemaan jälkikasvunsa alkuja ympäriinsä ilman minkääntasoista logiikkaa.
* Huvinsa kullakin! *
Aivan, niin päättelinkin että jos ovatkin jnkun munia niin ei niistä mitään tule..Mutta hyvä tietää et jos näkyy enemmänkin ja muun värisiä (ilmeisesti hedelmöittyneet on tummempia?) niin vois korjata tonne 63l poikasaltaaseen turvaan etteivät tule syödyksi. 
286l kalasoppaa + koira
Kyllä näin. Hedelmöittyneet ovat läpikuultavia ja niissä näkyy selkeästi musta piste.
* Huvinsa kullakin! *
Heh, ehkä sirottelussa ei ole logiikkaa, mutta meillä ainakin "hämäävät" tulijuovabarbeja, kun nämä kiinnostuneena seuraavat kutuparin/ryhmän touhuja välillä eroamalla ja "tapaamalla kauempana uudelleen" yhden jäädessä nysväämään lehden alle ilman kutuaikeita vetämään tulijuovien huomion puoleensa. Tämä tapahtuu ihan tarkoitushakuisennäköisesti kun huomaavat "kyttääjät".plenty kirjoitti:Veikkaisin helmimonnisen muniksi. Väristä päätellen ovat hedelmöittymättömiä. Munia on todennäköisesti muuallakin - ovat aika kovia sirottelemaan jälkikasvunsa alkuja ympäriinsä ilman minkääntasoista logiikkaa.
Hyvin nuo kuitenkin tuollakin "logiikalla" kuitenkin lisääntyvät!
Kaaoksessakin vallitsee järjestys? Hajoita ja hallitse?. Emme taida ihmiskuntana antaa eväkkäille tarpeeksi krediittiäCarmila kirjoitti:Heh, ehkä sirottelussa ei ole logiikkaa, mutta meillä ainakin "hämäävät" tulijuovabarbeja, kun nämä kiinnostuneena seuraavat kutuparin/ryhmän touhuja välillä eroamalla ja "tapaamalla kauempana uudelleen" yhden jäädessä nysväämään lehden alle ilman kutuaikeita vetämään tulijuovien huomion puoleensa. Tämä tapahtuu ihan tarkoitushakuisennäköisesti kun huomaavat "kyttääjät".plenty kirjoitti:Veikkaisin helmimonnisen muniksi. Väristä päätellen ovat hedelmöittymättömiä. Munia on todennäköisesti muuallakin - ovat aika kovia sirottelemaan jälkikasvunsa alkuja ympäriinsä ilman minkääntasoista logiikkaa.![]()
Hyvin nuo kuitenkin tuollakin "logiikalla" kuitenkin lisääntyvät!
* Huvinsa kullakin! *
Kyllä nuo mun mielestä näyttää hyvinkin samalle kuin mun helmimonnisten vastakudettu hedelmöittynyt kutu näytti, Ne hedelmöittymättömät oli ihan sameita ja vitivalkoisia
Päivän päästä kyllä rupesi erottumaan se tumma pistekin sitten. Mutta voi olla et olen väärässäkin, kokemusta ei nyt ole kun parista kuoriutuneesta kudusta.
-
kimsl
- Advanced Member

- Sukupuoli: Mies
Joo, näinhän se menee eli kun ovat hedelmöittyneet niin muuttuvat tummiksi tms. riippuen lajista ja jos eivät ole hedelmöittyneet niin muuttuvat valkoisiski ja ajan mittaa homehtuvat.AnniM kirjoitti:Kyllä nuo mun mielestä näyttää hyvinkin samalle kuin mun helmimonnisten vastakudettu hedelmöittynyt kutu näytti, Ne hedelmöittymättömät oli ihan sameita ja vitivalkoisiaPäivän päästä kyllä rupesi erottumaan se tumma pistekin sitten. Mutta voi olla et olen väärässäkin, kokemusta ei nyt ole kun parista kuoriutuneesta kudusta.