Tällainen ongelma olis että tankkiin on vasta laitettu 25 kappaleen seeprakalaparvi. Hetkessä kaloja on kadonnut kymmenkunta ja liekkisuu on saatu kiinni itse teossa. Onko kellään kokemusta siitä, voiko seeprakaloja pitää täysikasvuisina liekkisuiden/samankokoisten affenoiden kanssa? Olen kuullut siitä, että ahvenet herkuttelevat tetroilla ja muilla pikkukaloilla, mutta olin silti hieman yllättynyt. Onko toivoa säästää seeproja siirtämällä ne hetkeksi kasvamaan toiseen pönttöön vai onko kokeilu tuhoon tuomittu?
Jos seeprat ovat liian herkullisia liekkisuille, onko muita parviehdotuksia ja myönteisiä kokemuksia yhteiselosta?
Tankki on 240-litrainen eikä siellä pitäisi olla mitään sopimattomia lajeja. Liekkisuu käyttäytyy huonosti rouvaansa kohtaan, mutta antaa esim. lehtikalojen olla rauhassa ja reviirinahina parin kyhmyotsan kanssa näyttää normaalilta ahvenuholta. Harmittaa, kun yleensä hyvän palvelun akvaarioliikkeessä varoituksetta myytiin kerralla noin iso parvi seeproja, jotka joutuivatkin teuraaksi

317 l ja 240 l. Ikisuosikkeina kirjoahvenia, seassa mitä soppaan vaan sopii.