Kiva ruokinta-automaatti pikkurahalla Hongkongista
Valvoja: Moderaattorit
Kiva ruokinta-automaatti pikkurahalla Hongkongista
Tuolta voi tilata parilla klikkauksella kohtalaisen hyvän ruokinta-automaatin halpamallin hinnalla.
http://www.e-ville.hk/fi/product/view/?id=275" onclick="window.open(this.href);return false;
Laitteen hintaan sisältyy toimituskulut Hongkongista ja pienen hinnan takia siitä ei peritä tullimaksuja.
Ostin tuon huvikseni Eheim 3582 Twinfeederin rinnalle. Twinfeederin ja kolmen muun ruokinta-automaatin käyttökokemuksen perusteella luonnehtisin linkin laitetta aivan kelvolliseksi.
Se soveltuu ainakin pienien NLS:n rakeiden annosteluun. Rakenne vaikuttaa riittävän lujalle ja sen voi kiinnittää tukevalla systeemillä sivulasiin tai vaikkapa imukupeilla kanteen. Ruokinta-aikataulut voi ohjelmoida mieleisekseen. Automaatti mahdollistaa niukankin annostelun, joten se sopii pieneenkin altaaseen. Lisäksi se ei sylje ruokaa aivan yhtä sattumanvaraisesti ympäriinsä kuten monet ruokinta-aukkoa vertikaalisuunnassa akselinsa ympäri pyörittävät mallit. Tämä asia voi olla eduksi varsinkin silloin, kun akvaarion kannessa on vain pieni aukko ruokintaa varten.
Samaa tuotetta saa myös Suomesta (65 €) mutta vertailun perusteella hintaero Hongkongin eduksi on huima. Tämä siis laskettuna vieläpä siten, että vertailuun otetaan pk:t Hongkongista mutta Suomen hinnan eduksi kalliita kotimaisia toimituskuluja ei edes huomioida.
Laitteen kontrollipaneeli poikkeaa kaupan kuvista:
http://personal.inet.fi/private/basking ... 0191_b.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.e-ville.hk/fi/product/view/?id=275" onclick="window.open(this.href);return false;
Laitteen hintaan sisältyy toimituskulut Hongkongista ja pienen hinnan takia siitä ei peritä tullimaksuja.
Ostin tuon huvikseni Eheim 3582 Twinfeederin rinnalle. Twinfeederin ja kolmen muun ruokinta-automaatin käyttökokemuksen perusteella luonnehtisin linkin laitetta aivan kelvolliseksi.
Se soveltuu ainakin pienien NLS:n rakeiden annosteluun. Rakenne vaikuttaa riittävän lujalle ja sen voi kiinnittää tukevalla systeemillä sivulasiin tai vaikkapa imukupeilla kanteen. Ruokinta-aikataulut voi ohjelmoida mieleisekseen. Automaatti mahdollistaa niukankin annostelun, joten se sopii pieneenkin altaaseen. Lisäksi se ei sylje ruokaa aivan yhtä sattumanvaraisesti ympäriinsä kuten monet ruokinta-aukkoa vertikaalisuunnassa akselinsa ympäri pyörittävät mallit. Tämä asia voi olla eduksi varsinkin silloin, kun akvaarion kannessa on vain pieni aukko ruokintaa varten.
Samaa tuotetta saa myös Suomesta (65 €) mutta vertailun perusteella hintaero Hongkongin eduksi on huima. Tämä siis laskettuna vieläpä siten, että vertailuun otetaan pk:t Hongkongista mutta Suomen hinnan eduksi kalliita kotimaisia toimituskuluja ei edes huomioida.
Laitteen kontrollipaneeli poikkeaa kaupan kuvista:
http://personal.inet.fi/private/basking ... 0191_b.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Kiva ruokinta-automaatti pikkurahalla Hongkongista
Minä en lähtisi tilaaman tuosta puljusta mitään. Tilaa vaan itse suoraan Kiinasta murto-osalla tuon kaupan hinnoista. Nettikauppoja löytyy vaikka millä mitalla ja monet tarjoavat postimaksun vaikka ostaisi yhden dollarin tuotteen.
-
- Starting Member
No kerro ne nettikaupat - jookos, kookos?
-
- Junior Member
- Viesti:
NusNus kirjoitti:Minä en lähtisi tilaaman tuosta puljusta mitään. Tilaa vaan itse suoraan Kiinasta murto-osalla tuon kaupan hinnoista. Nettikauppoja löytyy vaikka millä mitalla ja monet tarjoavat postimaksun vaikka ostaisi yhden dollarin tuotteen.
jep, jep!! likkejä kiitos!!

Intelligence is not having all the answers; it's knowing how to think!
Kerro toki niitä kauppoja mistä saa juuri tätä sekä muita malleja. Monia varmasti kiinnostaa.NusNus kirjoitti:Minä en lähtisi tilaaman tuosta puljusta mitään. Tilaa vaan itse suoraan Kiinasta murto-osalla tuon kaupan hinnoista. Nettikauppoja löytyy vaikka millä mitalla ja monet tarjoavat postimaksun vaikka ostaisi yhden dollarin tuotteen.
Kaikkia ei voi miellyttää. Tähän kommentointi on hieman hassua, koska en kuitenkaan ole erityinen em. linkissä olleen liikkeen puolestapuhuja.
Jokainen voi tehdä omista tarpeistaan lähtevät preferenssilaskelmat siitä, mistä haluaa mitäkin tilata ja millaisilla ehdoilla.
Joku voi päättää ostaa tämän ruokinta-automaatin kotimaasta lähemmäs 75 euron kokonaiskustannuksilla. Samalla voi uskotella itselleen saavansa helpommin toimivan takuun ja ajatella tukevansa kotimaisia alan liikkeitä. Myös muita syitä voi löytyä. Esimerkiksi itse ostan kallista tavaraa paikallisista liikkeistä joskus aivan laiskuuttani. Viiden minuutin matka liikkeeseen ja pikainen käsillä olevan tarpeen täyttyminen merkitsee joskus enemmän kuin pelkkä taloudellinen rationalisointi.
Tämän ruokinta-automaatin tapauksessa joillekin (kuten minulle) voi riittää esimerkiksi se, että hinta on kolmasosa kotimaan hinnasta ja tavara toimitetaan nopeasti. Lisäksi kyseessä oli tuttua kieltä käyttävä ostospaikka, jonka luotettavasta toiminnasta olen kuullut uskottavasta lähteestä. Vastaavasti muutaman muun aasialaisen verkkokaupan luotettavuudesta en ole kuullut aivan samaa. Uskon kyllä, että luotettaviakin verkkokauppoja löytyy. Sitä en tosin tiedä, mistä kaupasta saisi juuri tätä mallia olevan automaatin.
Ehkä siinä olisi muutaman euron säästänyt, mikäli olisin lähtenyt tilaamaan riskillä tuntemattomasta verkkokaupasta. Ei se kuitenkaan tuntunut vaivanarvoiselle asialle. Riittävät ehdot yksinkertaisesti täyttyivät. Hinta oli jo riittävän järkevä kotimaan hintaan verrattuna ja liikkeen tiesin toimivaksi. Kaikki osapuolet olivat tyytyväisiä. Aivan kuten silloin, kun käyn paikallisesta liikkeestä jotain mielestäni ylihinnoiteltua.
kiitos tästä vinkistä! linkkaamasi kuva ei muuten toimi. harmi, sillä näkisin mielelläni kuvan kyseisestä tuotteesta oikean kontrollipaneelin kera.
mitkä muuten ovat laitteen mitat?
tänne saa muutkin kertoa vinkkejä edullisista mutta toimivista ruokinta-automaateista!
mitkä muuten ovat laitteen mitat?
tänne saa muutkin kertoa vinkkejä edullisista mutta toimivista ruokinta-automaateista!
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Ebay.ie saa noin 10e:lla postilaatikkoon asti vastaavanlaisen laitteen. Maksu menee esimerkiksi paypal:n kautta ja nykyään kai pitäisi paypay kelvata ihan visa-electronkin kun siitä oli oikein uutisoitu. Jotain järkevää tuolta ebaystä kyllä löytyy, postikulut usein on ihan minimaalisia ja pienempia kuin Suomen sisäisen postiliikenteen vaikka toimitus tulee jopa Kiinasta asti.
Se kannattaa huomioida kun ebaystä ostelee jotain sähköverkkoon liitettäviä laitteita että niissä usein ei ole samanlaista pistoketta pistorasiaan sitten! Kannattaa sellainen varmistaa tai kysyä onko laittaa adapteria samalla mukaan. Tai sitten tekee hiukan itse johtohommia tai ostaa Suomesta sen adapterin mutta kun ne täällä tuppaa maksaa aika paljon jossain paikoissa.
Se kannattaa huomioida kun ebaystä ostelee jotain sähköverkkoon liitettäviä laitteita että niissä usein ei ole samanlaista pistoketta pistorasiaan sitten! Kannattaa sellainen varmistaa tai kysyä onko laittaa adapteria samalla mukaan. Tai sitten tekee hiukan itse johtohommia tai ostaa Suomesta sen adapterin mutta kun ne täällä tuppaa maksaa aika paljon jossain paikoissa.
http://saatiedot.com livekuvaa
400L = 3x Helmirihmakala, 2x partamonni, 10x kuparitetra
n.50x sinineontetra, 8x palettikala.
Linkkejä odotellessa......NusNus kirjoitti:Minä en lähtisi tilaaman tuosta puljusta mitään. Tilaa vaan itse suoraan Kiinasta murto-osalla tuon kaupan hinnoista. Nettikauppoja löytyy vaikka millä mitalla ja monet tarjoavat postimaksun vaikka ostaisi yhden dollarin tuotteen.
375L allas
-
- Junior Member
- Viesti:
http://saatiedot.com livekuvaa
-
- Katalysaattori
Aika veikeän näköinen laite ja verraten omintakeinen toiminta kuvan perusteella. Ei sillä jos hinta ei missään tunnu niin kokeilemaan vaan.
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.
Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
I may make you feel, but I can't make you think.
Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa