Vau noita nuoliaisia.

!
Rakastan yli kaiken tikruja <3 Pienenä sanoin aina, että haluan "nemokalan" mutta julma totuus tuli esiin, että "nemokalat" ovat suolaveden ystäviä ja siksi varmaankin rakastan tikruja koska muituttavat paljon "nemokaloja" väriltään
Oma akvaario on 161 cm pitkä ja 62 cm levee. Akvaariossa on erikokoinsia. Yksi todella kääpiö

ei ole mielestäni ollenkaan kasvanut siitä, että ostin ja taas isoimmat ovat vasta noin 6 cm pitkiä. Mielestäni tikrut liikkuvat todella vähän pohjalla, vaikka kaikkialla sanotaan, että pohjapintaala on tärkein
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Saapi nähdä kuinka isokokoisiksi näistä tikruista tulee. Ruokin kaiken mailman pelleiteillä ja pakastetuilla tuuilla yms.
--------------------------
Deicide kirjoitti:Hertsi kirjoitti:Kyllähän nuo saattavat kasveja maistella.
No niin olen lukenut, mutta onko joku jolla todella olisi käynyt näin?
Kyllä. Kaikki punaset kasvit menee päivässä

Vaikka annan aina silloin tällöin kesäkurpitsaa ja pelletit jossa on paljon levää yms. ei riitä..
--------------------------
Hertsi kirjoitti:Tikrut kuulemma repii monnisten silmät irti mutta jos uskallat ottaa riskin niinkuin mä niin kyllä ne elää.
itelläni saman verran pohjatilaa.
Mulla monni määrää tahdin. Kaikki 9 nuoliaista voi olla pelletin kimpussa, mutta kun Partamonni tulee niin kaikki uivat nopeeta tahtia muulle pelletille, eikä jää sekunniks kinailemaa. Partis on aika BOS mun akvaariossa