Mistä ostatte kiekot?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
Mistä ostatte kiekot?
Tekisi ihan mielettömästi hankkia muutama kiekko tuonne 400litraiseen purkkiin, mutta kun ne ovat niin kovin kalliita.
Erityisesti tummanpunainen ja blue diamond väri miellyttää silmää, sekä jokunen keltainen lajike.
Mitä kaloja teillä on kiekkojen kaverina esim: pohjalla.
Erityisesti tummanpunainen ja blue diamond väri miellyttää silmää, sekä jokunen keltainen lajike.
Mitä kaloja teillä on kiekkojen kaverina esim: pohjalla.
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura
- Sukupuoli: Mies
Re: Mistä ostatte kiekot?
Olen ostanut sekä kaupasta, että toiselta harrastajalta. Harrastajalta ostetut ovat kasvaneet nopeammin ja olivat jo valmiiksi kaikkiruokaisia + olivat vielä huomattavasti edullisempia, kun kaupasta ostetut.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: JAS
- Viesti:
Leppävaariosta ja Pienestä akvaariokaupasta. Leppävaarioon kannattaa soittaa koska heillä ei ole nykyään nettisuvja, mutta valikoima on yleensä hyvä ja ainakin kiekkojen hinta oli kohdallaan.
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS
Akvaario Kurjesta olen omani hankkinut. Uskaltaisin väittää että siellä on todennäköisesti maan laajin valikoima erilaisia värimuotoja. Oma maahantuonti muistaakseni. Loistoliike. 

"Any colour you like as long as it's black." -Tiamat
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: JAS
- Viesti:
Kurjessa oli viimeksi käydessäni 13 myyntialtaassa kiekkosia, mutta hinnat olivat melkoisen paljon korkeammat kuin muualla, eli lähtöhinta 55€. Naapurimme olisi heiltä halunnut tilata erästä tiettyä värimuunnosta, mutta he kieltäytyivät lähettämästä vaikka nettisivuilla lukee isolla "Toimitus koko suomeen". 

-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS
Höh, ehkä heillä on sitten lähiaikoina ollut huonoja kokemuksia lähettämisestä tjtn...
Juu, nuo hinnat taitaa ollakin pikkuisen korkeammat kuin muualla, se on totta, mutta esim. siniturkoosejen hinnat taitaa yleensä olla alhaisemmat kuin tuo 55€, omani ostin muistaakseni hintaan 29€/kpl.

Juu, nuo hinnat taitaa ollakin pikkuisen korkeammat kuin muualla, se on totta, mutta esim. siniturkoosejen hinnat taitaa yleensä olla alhaisemmat kuin tuo 55€, omani ostin muistaakseni hintaan 29€/kpl.
"Any colour you like as long as it's black." -Tiamat
-
- Starting Member
Moi! Mulla on akvaariossa 4 isoa sinitimanttia, joista toinen pariskunta teki poikasia. Poikaset ovat nyt noin 4-5 cm, ja niistä 3- 4 kpl olisi myynnissä. 4 on jo matkannut Mikkeliin. Mikkelin ostaja ainakin kehui, että tosi hyviä poikasia, rohkeita ja hyviä syömään. Olenkin opettanut ne myös hiutaleruualle. Sinitimantit ovat kyllä komeanvärisiä. Itsellä ei ole muita akvaariossa, on rauhallisen näköinen. Pohjalla valkotäplämonnisia. Poikaset ovat 20 euroa kpl jos kiinnostaa? En kyllä uskalla niitä varmaan matkahuoltoon laittaa, itse toimitin nuo edelliset Mikkeliin kun satuin ohi kulkemaan.
T:Outi ps. itse ostin sinitimanttiemot toiselta kasvattajalta Espoosta. Ovat olleet parhaat kiekot, mitä mulla tähän mennessä on ollut.
T:Outi ps. itse ostin sinitimanttiemot toiselta kasvattajalta Espoosta. Ovat olleet parhaat kiekot, mitä mulla tähän mennessä on ollut.
-
- Senior Member
Lisäättekö merisuolaa kiekkoaltaaseen?
Voi,että kun eilen olisi ollut kyyti Kuopiosta tänne Etelä suomeen
Haluisin ostaa Sinitimantteja.

Haluisin ostaa Sinitimantteja.
-
- Starting Member
No voi harmi! Jos saat jonkun toisen kyydin järkättyä, niin lähetä viestiä! T:Outi