Ison akvaarion asennus alumiinijalustalle
Valvoja: Moderaattorit
-
Taavetti
- Advanced Member

- Sukupuoli: Nainen
Ison akvaarion asennus alumiinijalustalle
Kyselisin ison akvaarion laittamisesta alumiinijalustalle. Eli välissä on vaneri ja solumuovi, altaalla kokoa noin 700 litraa. Pitäiskö tuo vaneri kiinnittää alumiinijalustaan esim.kaksipuolisella teipillä? Voiko tuo vaneri muutoin liikkua akvaarion alla vaikka altaan huoltotöiden ja kasvien istutusten aikana? Entä mahdollisen tärinän takia (lähellä on rakennustyömaa, jossa räjäytellään)?
Mikäli huomaat erehtyneesi, olet jo varmaankin oppinut jotain uutta. (oma ajatelma)
Re: Ison akvaarion asennus alumiinijalustalle
Itse en ainakaan kiinnittäisi. Kyllä saa pieni maanjäristys olla että se sieltä mihinkään liikkuu.
-
Taavetti
- Advanced Member

Hri- kirjoitti:Itse en ainakaan kiinnittäisi. Kyllä saa pieni maanjäristys olla että se sieltä mihinkään liikkuu.
Tää oli mun ja kaverini perjantai-illan pohdiskeludilemmana.
Mikäli huomaat erehtyneesi, olet jo varmaankin oppinut jotain uutta. (oma ajatelma)
Meillä on alla liimapuulevy ja styrox ja nuo eivät tosiaan tuolta mihinkään voi liikkua. Allas 500-litraa.
Millä voimalla ja massalla altaan huoltotöitä oikein tehdään, jos meinataan saada satoja kiloja painava allas liikkeelle?
Millä voimalla ja massalla altaan huoltotöitä oikein tehdään, jos meinataan saada satoja kiloja painava allas liikkeelle?
-
Taavetti
- Advanced Member

f_isu kirjoitti:Meillä on alla liimapuulevy ja styrox ja nuo eivät tosiaan tuolta mihinkään voi liikkua. Allas 500-litraa.
Jep, itse olen samoilla linjoilla. Saanpa näyttää nämä viestit kaverille.