CO2-painepullojen täyttö Turun seudulla?
Valvoja: Moderaattorit
CO2-painepullojen täyttö Turun seudulla?
Missä Turun seudun ihmiset käytte täyttämässä hiilaripainepullonne? Minulla on altaassa Seran hiilarisysteemi (ja ilmeisesti ne vanhemman mallin vermeet) ja 500 g:n pullo ja täyttö ei tunnu onnistuvan tätä nykyä oikein missään.
Re: CO2-painepullojen täyttö Turun seudulla?
Suuntaa kulkusi tuonne http://www.lannensammutinhuolto.com/" onclick="window.open(this.href);return false; , kannattaa soittaa ensin että on paikalla
Lännen sammutinhuollosta kertovat ettei täyttö enää onnistu. Siellä aiemmin käytiin pullot täyttämässä. Täytyy soitella hiilarisysteemin myyjälle ja kysellä mikä se juttu on mikä tarvitaan että nuo vanhemman mallin pullotkin pystyy täyttämään ja saako sellaisen hankittua itselle 

Vai ei enää onnistu? Mä täytätin noin kuukausi sitten. Mikä oli syynä? Onko pullosi jotenkin erilainen? Mulla siellä täytetty sekä 500 g seran alkuperäinen ja sieltä ostettu 5 kg pullo.
Tämä on nyt sitten aluetta josta en ymmärrä juuri mitään mutta ilmeisesti niiden vanhempien pullojen täyttöön tarvitaan adapteri tai jotain sellaista ja olivat myyneet sen pois? Viime viikon lopulla mies sinne soitteli eikä täyttö ainakaan tällä hetkellä onnistu. Mutta jos sulla on uudempia pulloja niin niiden täyttö varmasti onnistuu.
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Mies
Onnsituisikohan Turussa vanhalla "orikedon Agalla" eli polttolaitoksenkadulla Ahlsellilla?
Toinen vaihtoehto voisi olla Vähäheikkiläntiellä Turun sammutinhuolto?
Toinen vaihtoehto voisi olla Vähäheikkiläntiellä Turun sammutinhuolto?
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.
Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
I may make you feel, but I can't make you think.
Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa