Akvaario 140 litraa
Kaloina: miekkapyrstöjä, kirsikkabarbeja, monneja, albiinomonnisia, neontetroja ja sukarapuja. (Tiedän etteivät sovi yhteen.)
Kalat on ollu outuja jo viikon(?), mutta luulin sen liittyvän siihen kun on olu kuuma, ja siivosin altaan.
Vesiarvoja en ole sen koommin mittaillut, kun perustin ekan altaan. Ennen ei ole ollut mitään ongelmia.
Nyt ollaan tekemässä suursiivousta. Neuvoja kaivataan.


