Rusokirjoahventen määrä 180l

Kirjoahventen hoito, ongelmat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Marge
Starting Member
Starting Member

Rusokirjoahventen määrä 180l

Viesti Kirjoittaja Marge »

Nyt kun olen päättänyt luopua ajatuksesta laittaa sinileukoja ja päätynyt ehkäpä rusokirjoahven altaan perustamiseen :roll: :mrgreen: . Montako rusoa tuonne voisi laittaa ja mitkä olisivat hyviä allas kavereita? Allas siis nyt tyhjillään ja odottaa uusia kaloja.
nirppu
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nirppu »

Miten olisi neljä rusoa? Niiden kanssa käy aika monetkin kalat. Millaisista olisit kiinnostunut? Itselläni löytyy samasta mm. keisaritetroja, intiaaninsulkia ja imunuoliaisia.
Marge
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Marge »

Olen alustavasti ajatellut ainakin harlekiini/vyö/touhu/raitanuoliaisista parvi siis jotain lajia 5kpl? ja kenties jokin parvi joka viihtyy keski / yläosassa .Niin vielä lisään että yksi partis on ainakin tulossa.Ensin olin ajatellut kääpiösuppusuuta, mutta luin että kauhea peto ja että pitäisi olla turveuutetta joten luovuin ajatuksesta. Valinnan vaikeus kun on niin paljon hienoja kaloja....
Miten tuo 4kpl rusoja olisi paras jakaa 1uros ja 3 naarasta vai 2+2 ?. Ensinnäkin onni jos osaan erottaa sukupuolet [:I]
nirppu
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nirppu »

Eipä noiden sukupuolista oikein varmasti pienenä tiedä. Tuurilla niistä saattaa löytyä pari.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kirjoahvenet”