Verkkokaupat
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
- Akvaarioseurat: Akvaarioharrastajien nettiseura
- Sukupuoli: Nainen
Verkkokaupat
Mitä verkkokauppaa suosittelisitte esim. tällä hetkellä ajankohtaiseen suodattimen ostooni ja muutenkin? Kokemuksia akvaarioon.fi:stä?
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAY, CorydoradinaeFinland
Mulla on pelkästään hyviä kokemuksia niistä muutamista kerroista jolloin olen sieltä tilannut. Ainakin jos maksaa heti, toimitus on nopeaa. Hinnat on myös mun mielestä edukkaimpia, jos tilaa enemmänkin tavaraa, postikulujen jälkeenkin on vielä edukasta.
SaksanpaimenKoira - kotisivut http://www.kamuteams.fi, kalajuttuja http://www.kamuteams.fi/Akvaariokalat.html
-
- Advanced Member
- Viesti:
Kerran olen tilannut akvaarioon.fi:stä, ja laadukasta palvelua sain
Joten suositteluni, mutta jos tarvitset suodattimen asap, niin sitten kuitenkin kannattaa suunnistaa samantien lähimpään lemmikkikauppaan... ja tuleehan netistä tilattaessa aina postikulut lisäksi joten ei välttämättä säästä hinnassakaan.

Akvarismia 1992-2014
-
- Junior Member
-
- Advanced Member
Huomisesta lähtien lähetyskulut on 5,90€ Akvaariopuodissa (sen saa jo nytkin) (31.8.2008 saakka) ja lukekaa akvaariopuodin oma osio tarkkaan.
Akvaariopuodissa on laaja valikoima ja kun se myymälän saa kuntoon niin valikoimaa 160m2 hallissa on melkoinen.
Kiitoksia kaikille tilaajille jotka edistää myymälän valmistumista...
Akvaariopuodissa on laaja valikoima ja kun se myymälän saa kuntoon niin valikoimaa 160m2 hallissa on melkoinen.
Kiitoksia kaikille tilaajille jotka edistää myymälän valmistumista...
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: Turun akvaarioystävät
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Itse suosittelen tilaamaan Pienestä Akvaariokaupasta. Liikkeelle voisikin antaa reiluimman akvaariokaupan nimikkeen. 
Edit: Jatketaan jossain cichlidin linkistä löytyvistä keskusteluista, lukko.
-Ylläpito

Edit: Jatketaan jossain cichlidin linkistä löytyvistä keskusteluista, lukko.
-Ylläpito
Erityiskiinnostuksen kohteena harvinaisemmat synnyttävät hammaskarpit (tällä hetkellä kääpiö-, metalli- ja sirppihammaskarppeja ja seepralimioita) ja monniset (tällä hetkellä mustaselkä-, panda-, pikku-, sihti- ja somamonnisia).