Hauskoja/erilaisia sisustusideoita?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
-
- Junior Member
Tuskin tässä maailmassa mitään turvallisempaa muovia on, kuin sellainen joka on tarkoitettu lasten leikkeihin ja varsinkin suuhun mahdollisesti meneviin leluihin.
Ajatus legosisustuksesta on jäänyt itsellenikin varsin vahvasti pyörimään, vielä jonain päivänä...
Ajatus legosisustuksesta on jäänyt itsellenikin varsin vahvasti pyörimään, vielä jonain päivänä...

Älä hätäile.
-Linnunradan käsikirja liftareille-
(T-day may 25th)
-Linnunradan käsikirja liftareille-
(T-day may 25th)
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Mies
Itse olen etsiskellyt kuumeisesti pientä katsikaa, kyllä, luit ihan oikein. Sellanen katiska ois aika bueno akvaan...siitä sit naru pinnalle ja narun päähän tietysti joku pieni pullo/koho, jostain Barbie sarjasta tai muusta vastaavasta. Ei vaan ole katiskaa löytynyt ja muutamia pienoismalleja, mitä olen väsännyt, niin niistäkään ei ole vielä tullut sellasta millasen haluis. Että jos jollain on joku katiska-avaimenperä tai vastaava pieni katiska tiedossa, niin tieto mullekin.
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Mies
legot on samaa materiaalia mitä eheimin suodattimet, eli ABS muovia... joten altaaseen vaan... kantsii kuitenkin harkita pesua ennenkuin sinne tunkee.O_oFrost kirjoitti:Sen jälkeen kun kysyin noista legista, löysin jostain netin syövereistä että ne olisivat turvallisia akvaariossa. Osaisiko kukaan täällä sanoa tuohon puolesta taikka vastaan? Itse en muoveja oikein tunne, enkä siis yhtään osaa arvioida mahdollisia riskejä. Kaikki apu olisi hyvin tervetullutta
3 allasta
-
- Member
- Akvaarioseurat: Lapin Akvaristit
- Sukupuoli: Nainen
Oips, toi katiska olis kyllä ihku! Jos siihen laittais siis kohon ja se kiertäis sitten veden mukava. Ihana ilea!
Mie oon ajatellut laittaa pullopostia. Kun vaan löydän pienen muovipullon, niin kirjoitan sinne viestin kaukaisista maista ja laitan kiertämään.
Mie oon ajatellut laittaa pullopostia. Kun vaan löydän pienen muovipullon, niin kirjoitan sinne viestin kaukaisista maista ja laitan kiertämään.
720l sekola + 2 pientä kissua pitämässä kaloille seuraa
Elämä on onnellisten maa!
Elämä on onnellisten maa!
Re: Hauskoja/erilaisia sisustusideoita?
Aiemmin tässä ketjussa on löydetty sopiva Buddhan patsas akvaarioon, mutta minä etsinkin ihan tiettyä, joten tuo punainen ei ihan kelpaa... Pitäisi olla pieni, valkoinen Buddha, ja jos sillä vielä olisi lootus toisessa kädessä, vielä parempi. Saa mietiskellä tai saarnata, miten vaan käy, mutta pituutta saisi olla semmoiset n.10cm kieppeillä. Onko kukaan nähnyt missään tällaista? Osaisiko joku antaa osviittaa Jyväskylässä mistä alkaa etsiä? Ikinä mitään pientä patsasta minnekään tarvinnut, paitsi että nyt tarvittaisiin rapulaan joku tuohon aukiolle. Ja kun minä olen aina tämmöinen, että pitää saada joku tietyn lainen tai ei mitään, niin menee vaikeeksi. (Miksi täällä rupesi soimaan "X-mas B*tch Song" South Parkista??)
40l, 65l, 128l (80x40x40) ja 300l (120x50x50)
Blogi
Blogi
-
- Junior Member
Kun luin näitä tuli ihan kauhee sisustus himo! Mun allas, tai paremmin sanottuna purkki on ihan tylsä.. :--< Noi pulloposti ideat on ihan mahtavia. Voisin itsekkin kokeilla.
Kiitti ideasta.

63 l + Miina kissa <33
Re:
Tuttavalla on sisustuksena juuri legoista rakennettu pikkukylä. Oikeesti aika hauskan näkönen, pitänee yrittää saada kuvaa tänne.Paul Stump kirjoitti:Ei ihan luonnollinen idea, mutta sellaista nyt ei haettukaan: legopalikoista voisi värkkäillä uponneen Atlantiksen kaupungin.
ahistaa ko ei oo mitää onkelmia
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
Minulla on 80-luvulla ollut tuollainen ilman lootusta, se oli posliinia eli kaiketi ihan akvaariokelpoista tavaraa. Lähtisin etsimään näitä Kiina-kaupoista.partis<3 kirjoitti: Pitäisi olla pieni, valkoinen Buddha, ja jos sillä vielä olisi lootus toisessa kädessä, vielä parempi. Saa mietiskellä tai saarnata, miten vaan käy, mutta pituutta saisi olla semmoiset n.10cm kieppeillä.
klik klik klik klik klip(?) Klik Klik Klik... Voisiko tuollaisen ottaa akvaan, sisustuselementiksi siis? 

Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä myyjään ja kysyä, mitä materiaalia tuossa on käytetty. Liima huolestuttaa...
Blogi
Blogi
No niin, nyt tuli paketti tuolta pieni kivinen Buddha mukanaan. Nopea toimitus (viikko) näin kauas, ja patsas oli pakattu to-del-la hyvin. Laitan myöhemmin blogiini kuvia tuosta, jahka olen saanut lioteltua patsaan jalustasta irti lapun "Made in India". (Blogi)partis<3 kirjoitti:Löysimpäs! Kaukaa piti etsiä, mutta löytyihän sitä paikka, josta sai juuri sellaisen kuin halusin. KLIK
Blogi
Blogi