Tiedän että jossan ketjussa ollut juttua tästä mutta nyt kyselisin todellisia käyttökokemuksia. Eli onko ollut todellista vaikutusta vesiarvoihin tai onko voinut havaittavasti kasvattaa kalakuormitusta. Kommentit että sehän vain kasaan pläjäytettyä lasia voi laittaa vanhaan ketjuun.
Eli kukaan ei edes ole kokeillut vaikka moni heti haukkui koko tuotteen.
Eli kaikki jättäneet pussit kauppaan?
Symbiont suodatinmateriaali käyttökokemuksia
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Symbiont suodatinmateriaali käyttökokemuksia
olitpa utelias....
-
- Elite Member
- Sukupuoli: Nainen
Kelpaakos kauppiaan kokemukset?
Kerron silti vaikei kelpaisikaan
Olen itse päätynyt laittamaan kaikkiin myyntialtaiden suodattimiin tuota symbionttia, sillä kerättyään bakteerikannan itseensä se hävittää mahdollisissa ongelmatilanteissa syntyvän nitriitin todella nopeasti(esim. uuden kalasatsin saapuessa altaaseen). Myös nitraattiin tuolla on selvästi vaikutusta, joskin noissa liikkeen altaissa on aika tomera yliannostus kyseistä suodatinmateriaalia (mutta onhan toki kalaakin).
Kerron silti vaikei kelpaisikaan
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Olen itse päätynyt laittamaan kaikkiin myyntialtaiden suodattimiin tuota symbionttia, sillä kerättyään bakteerikannan itseensä se hävittää mahdollisissa ongelmatilanteissa syntyvän nitriitin todella nopeasti(esim. uuden kalasatsin saapuessa altaaseen). Myös nitraattiin tuolla on selvästi vaikutusta, joskin noissa liikkeen altaissa on aika tomera yliannostus kyseistä suodatinmateriaalia (mutta onhan toki kalaakin).
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura, CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Mies
Re: Symbiont suodatinmateriaali käyttökokemuksia
Mitä tuo maksaa?
Miten voit syödä kalapuikkoja, sekä harrastaa puikkokaloja?
-
- Elite Member
- Sukupuoli: Nainen
Ei se hirveitä. 300 g pussi maksoi muistaakseni 14,90 €, riittää 1000 litraan ja sen isomman riittoisuutta ja hintaa en sitten muistakaan (mutta oli selvästi halvempi siinä pakkauskoossa).
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Itse pistin 300g Symbionttia 190 litraisen ulkosuodattimeen, ja kahden päivän päästä vesi oli entisestään reilusti kirkastunut, eli ainakin tuo vaikutus on ihan omin silmin todettu. 

190l,180l,72l
http://sites.google.com/site/myaquaworld/home
http://sites.google.com/site/myaquaworld/home