Vesisiira akvaarioon?
Valvoja: Moderaattorit
-
akva-harrastaja
- Starting Member

- Sukupuoli: Nainen
Vesisiira akvaarioon?
Löysin tänään läheisestä ojasta vesisiiroja, paljonkin, mutta jätin ne sinne ojaan vielä.
Tuli tässä mieleen että tietäisikö kukaan voiko noita kivoja otuksia laittaa akvaarioon vai onko aivan mahdoton ajatus?
Olen nyt lueskellut niistä tietoa ja käyttävät ravinnokseen kuulemma kasvien osia yms. Osaisiko joku auttaa? 
-
akva-harrastaja
- Starting Member

niin juuri...
Tuota mäkin ajattelin, voisi kokeilla laittaa pari tuonne akvaan ja katsoa selviävätkö siellä
Kävin muuten katsomassa nuo sinun sivut ja olivat tosi hienot
Hyvää kauanetsimääni tietoa eri kasveista ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kävin muuten katsomassa nuo sinun sivut ja olivat tosi hienot
-
miljoonakala84
- Elite Member

Eikös noille siiroille riitä ihan 10- 20L "purkki" akvaarioksi?
Yks juttu joka tuli mieleen, ei liity kylläkään näihin siiroihin mutta tuli vaan mieleen että pitäisköhän pyydystää muutama sokeritoukka joita vilistää meijän kylppärissä melko mukavasti johonkii purteloon, oon lukenu jostakii että nuo voivat elää jopa 5 vuotiaaksi.
Yks juttu joka tuli mieleen, ei liity kylläkään näihin siiroihin mutta tuli vaan mieleen että pitäisköhän pyydystää muutama sokeritoukka joita vilistää meijän kylppärissä melko mukavasti johonkii purteloon, oon lukenu jostakii että nuo voivat elää jopa 5 vuotiaaksi.
-
akva-harrastaja
- Starting Member

Re: niin juuri...
Kiitoksiaakva-harrastaja kirjoitti:Tuota mäkin ajattelin, voisi kokeilla laittaa pari tuonne akvaan ja katsoa selviävätkö siellä![]()
Kävin muuten katsomassa nuo sinun sivut ja olivat tosi hienotHyvää kauanetsimääni tietoa eri kasveista
Ja sitten siiroihin; niille varmasti riittää hyvin vaikka se 10-20 litraakin. Siirat toimisivat ilmeisesti muuten ainakin sanin kokemusten mukaan sitten kalojen ruuaksikin. Täydentäisivät akvaarion hyvinvointia sitenkin. Kannattaa koittaa.
-
kaisa.s
- Starting Member

Siiroja ollut myös mulla, mutta kuten tuossa jo mainittiinkin; kato kävi, kalat söi.
Ja pakko mainita noista sokeritoukista, minusta ne on aivan ihania, todella söpöjä pikkuotuksia jotka juoksentelee pitkin pimeitä vessan kaappeja ja lattian kulmia
(Olenkohan hieman hairahtanut
)
Ja pakko mainita noista sokeritoukista, minusta ne on aivan ihania, todella söpöjä pikkuotuksia jotka juoksentelee pitkin pimeitä vessan kaappeja ja lattian kulmia
Akvaarioharrastusta vuodesta -92. Harrastuksena myös koirat, käärmeet ja moottoripyöräily.
-
Manteli]]
- Junior Member

Onkohan tuo vesisiira juuri se joita olen joka kesä nähnyt mökkimme rannalla (siis vedessä tietenkin) meressä, voisiko olla????
Ovat siinä matalikossa ja kulkevat eteenpäin ^^,
tällaisenko voisi ottaa akvaariooon?
ei kai syö kaloja?
-----------------------
Mitä mieltä muuten olette voisiko akvaarioon laittaa vesiperhosen toukan?
:D
Ovat siinä matalikossa ja kulkevat eteenpäin ^^,
tällaisenko voisi ottaa akvaariooon?
-----------------------
Mitä mieltä muuten olette voisiko akvaarioon laittaa vesiperhosen toukan?