Elikkäs mulla on 128 litrainen allas, johon haluaisin vielä ottaa toisen pienen plekon, mutta mietin onko sitten pohjalla liikaa tunkua.
Tällä hetkellä altaassa on 1 salamanteripleko (nuori kasvava), 7 helmimonnista, 5 piikkisilmää, kääpiöahven pariskunta, kirsikkabarbeja ja sinineontetroja.
Mitäs mieltä olette, mahtuisiko pohjalle vielä se yksi pleko, edellyttäen, että piiloja on tarpeeksi?
Tuleeko pohja liian täyteen?
Valvoja: Moderaattorit
Kyllähän siellä pohjalla jo aika paljon porukkaa on..
Itse en laittaisi enempää, ellet sitten luovu esim osasta piikkisilmiä. Jos nyt päädyt kuitenkin ottamaan jonkun toisen pienen plekon, kannattaa hankkia melko sopuisa kaveri, koska allas on pieni. Meillä esim. raitapuupleko ei meinaa 500 litraisessakaan pärjätä toisten kanssa, vaan käy omimassa isoltakin alueelta kaikki luolat.
Itse en laittaisi enempää, ellet sitten luovu esim osasta piikkisilmiä. Jos nyt päädyt kuitenkin ottamaan jonkun toisen pienen plekon, kannattaa hankkia melko sopuisa kaveri, koska allas on pieni. Meillä esim. raitapuupleko ei meinaa 500 litraisessakaan pärjätä toisten kanssa, vaan käy omimassa isoltakin alueelta kaikki luolat.