Avainkirjot kutee

Kirjoahventen hoito, ongelmat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Katinkulta
Starting Member
Starting Member

Avainkirjot kutee

Viesti Kirjoittaja Katinkulta »

Ovat olleet kutupuuhissa jo monta viikkoa.
Eilen muomasin kudun ruusumiekan lehdellä... onko hyvä vai huono, että osa mätimunista on muuttunut kermanvalkoisiksi?
Sorry, että en nyt ole malttanut hakea aikaisemmista keskusteluista...saa laittaa linkkejä, jos viitsii.
Mä oon niin onnellinen. :D Vasta toinen kutu mun altaissa. Katinkullat ovat aikaisemmin onnistuneet kutupuuhissa. Aikoinaan miljoonakalat ja platyt kyllä liikakansoittivat allastani. :roll:
f_isu
Advanced Member
Advanced Member

Re: Avainkirjot kutee =)

Viesti Kirjoittaja f_isu »

Katinkulta kirjoitti:onko hyvä vai huono, että osa mätimunista on muuttunut kermanvalkoisiksi?
Sanoisin, että huono.
Katinkulta
Starting Member
Starting Member

No voih! :(
Ei niitä kymmentä kyllä poiskaan voi alkaa poimimaan. Menee about 50 "kirkasta" hiekalle ja parempin suihin. Ei onneks ainakaan homeelta näytä. No, ehkä nää tekee uudenkin kudun jatkossa. :?

Mitä niille pikkuisille pitäis sit syöttää jos sellaisia jossain vaiheessa siunaantuu? [:I] Olen aivan noviisi näissä jutuissa.
f_isu
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja f_isu »

Eihän se toki tarkoita, että koko kutu on pilalla, jos osa on mennyt valkoisiksi. Aivan hyvin voit noista vielä lapsosia saada.

http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... u&start=15
<- jotain kudusta
Katinkulta
Starting Member
Starting Member

Suurkiitokset f_isulle! Syvennyn nyt näihin aikaisempiin keskusteluihin... niin kauaksi kuin jaksan...

---------------------

On muuten hauskaa, että juuri "mukulakiveltä" kävin avainkirjoni hakemassa joulukuussa. :P
aquamarina
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja aquamarina »

Meillä on avaimilla ollut monet kudut, kerran viikossa kutevat (hermot menee) ja vain kerran näin poikasten pikkupyrstöjä hiekkakuopassa, ei niitä enää aamulla ollut. Olishan kiva saada pikkuavaimia, mutta ei ne vaan osaa ja kyllähän nuo pari partisakkaakin osaavat hoitaa kudun pois.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kirjoahvenet”