Levälutku 45 litraiseen?
Valvoja: Moderaattorit
-
srd
- Advanced Member

- Sukupuoli: Nainen
Levälutku 45 litraiseen?
Ravut ei nappaa, muita ehdotuksia?
-
Adrianna
- Elite Member

- Akvaarioseurat: LAS
- Viesti:
Otocinclus sp. 'Negros'? Ei taida olla otto laisinkaan mutta todella tehokas viherleväsyöppö, nätti ja saattaa ottaa ja lisääntyäkin
.

1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
-
7330
- Katalysaattori

- Akvaarioseurat: JAS, CorydoradinaeFinland
- Viesti:
Seepraleväkotiloita jokunen, jos vesiarvoihin sopii?
520- ja 110-litraiset, erinäisiä projekteja tulilla ja paljon kasveja.
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
-
miniihminen
- Junior Member

siis minkä lajin edustaja tuo ylemmässä kuvassa oleva on?
kun ostin tuon oman 100l akvaarion niin siinä mukana oli kaloja ja myös yksi partamonni niiden seassa. tuo ylempi kalanen näyttää juuri samalta kuin tämä minun mystinen "partamonni" ja kumma juttu että sillä minunkaa partiksella ei ole partaa. ennen ajattelin että se puuttui sen takia kun se on tyttö, mutta kyllä sillä minun mielestä jonkin sortin vehkeet siellä on:) voisin kyllä laittaa tähän kuvankin tuosta minun "partiksestani" mutta pitäis ruveta nuitten johtojen kans vekslaan. yritän huomenna laittaa: D
kun ostin tuon oman 100l akvaarion niin siinä mukana oli kaloja ja myös yksi partamonni niiden seassa. tuo ylempi kalanen näyttää juuri samalta kuin tämä minun mystinen "partamonni" ja kumma juttu että sillä minunkaa partiksella ei ole partaa. ennen ajattelin että se puuttui sen takia kun se on tyttö, mutta kyllä sillä minun mielestä jonkin sortin vehkeet siellä on:) voisin kyllä laittaa tähän kuvankin tuosta minun "partiksestani" mutta pitäis ruveta nuitten johtojen kans vekslaan. yritän huomenna laittaa: D
-
Muffe
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Mies
Otocinclus "Negros". Ei tosin ole oikeasti Otocinclus-sukuinen vaan jotain muuta. Tuo ei siis viittä senttiä suuremmaksi kasva. Samanmallinen otus on tuossa toisessakin kuvassa.piauu kirjoitti:siis minkä lajin edustaja tuo ylemmässä kuvassa oleva on?
-
miniihminen
- Junior Member

-
Monniluola
- Junior Member

- Sukupuoli: Mies
Ei muuten ole pienin mahdollinen monninen, ja monniset eivät tietääkseni syö levää ollenkaan.miniihminen kirjoitti:Noniin, mutta se taitaa olla pienin mahdollinen monninen, ajattelin vain, jos kelpaisi edes huono levänsyöjä.srd kirjoitti:Monniset ovat varsin huonoja levänsyöjiä
- Toisen pöllö on toisen satakieli -
Tähän asti 102l seka- ja 20l poikasakvaario.
Tähän asti 102l seka- ja 20l poikasakvaario.
-
miniihminen
- Junior Member

Jaa.En tiennyt.Monniluola kirjoitti:Ei muuten ole pienin mahdollinen monninen, ja monniset eivät tietääkseni syö levää ollenkaan.miniihminen kirjoitti:Noniin, mutta se taitaa olla pienin mahdollinen monninen, ajattelin vain, jos kelpaisi edes huono levänsyöjä.srd kirjoitti:Monniset ovat varsin huonoja levänsyöjiä
haaveilua...