TAY ry:n helmikuun kuukausikokous 21.2 klo 19
Valvoja: Moderaattorit
TAY ry:n helmikuun kuukausikokous 21.2 klo 19
Turun Akvaarioystävät ry:n helmikuun kuukausikokous pidetään torstaina 21.2.2008 klo 19.00.
Ohjelmana on Satu Jäsken esitelmä sukaravuista. Vakio-ohjelmistoon kuuluvat huutokauppa ja tietokilpailu.
Paikkana on tuttu Mauno Koivisto -keskus, kokoustila 3, BioCity, Tykistökatu 6, 20520 TURKU. Paikalle pääset mm. paikallisbussilinjoilla 6 (Kauppatori-Vaala), 110 (Kauppatori-Piikkiö) sekä 32 ja 42 (Kauppatori-Varissuo). Parkkitilaa on lähistöllä omalla autolla kulkeville.
Tervetuloa!
Turun Akvaarioystävät
Ohjelmana on Satu Jäsken esitelmä sukaravuista. Vakio-ohjelmistoon kuuluvat huutokauppa ja tietokilpailu.
Paikkana on tuttu Mauno Koivisto -keskus, kokoustila 3, BioCity, Tykistökatu 6, 20520 TURKU. Paikalle pääset mm. paikallisbussilinjoilla 6 (Kauppatori-Vaala), 110 (Kauppatori-Piikkiö) sekä 32 ja 42 (Kauppatori-Varissuo). Parkkitilaa on lähistöllä omalla autolla kulkeville.
Tervetuloa!
Turun Akvaarioystävät
kasveja ja omppuja
Moi!
Tuo ihmeessä huutokauppaan, heitä vasta sitte pois, ellei kellekään kelpaa
Minä olen tuomassa helmiruohoa, pyörölehteä ja omenakotiloita.
Varautukaahan, immeiset, käteisellä ja termoskasseilla!
Tuo ihmeessä huutokauppaan, heitä vasta sitte pois, ellei kellekään kelpaa
Minä olen tuomassa helmiruohoa, pyörölehteä ja omenakotiloita.
Varautukaahan, immeiset, käteisellä ja termoskasseilla!
Re: kasveja ja omppuja
Pakkaamisesta on aina oma vaivansa. Ehkä neljäsosa kaikista pusseista mennyt kaupaksi tähän mennessä. Siksi kysyin kiinnostuneita. Muffelle Rusolehteä siis(for free). Muita?makita kirjoitti:Moi!
Tuo ihmeessä huutokauppaan, heitä vasta sitte pois, ellei kellekään kelpaa![]()
Poimupatsulia olen itse vailla.