220L yksi vai kaksi ulkosuodatinta..?
Valvoja: Moderaattorit
220L yksi vai kaksi ulkosuodatinta..?
Elikkäs..Siskoni on siirtänyt 220l akvaarionsa kellariin, joten ajattelinkin siirtyä siihen tuosta 170l, kun ei hän sitä nyt tarvitse:D. Minulla on itelläni tommonen eheim 2226 ulkosuodatin ja siskolla joku vastaava. Niin ihan siitä vaan kysyisin mielipidettänne, että riittääkö tuo yksi ulkosuodatin siihen vai onko parempi jos laittaa kaksi? Kun monella oon kuitenkin nähnyt noita useampiakin yhessä altaassa...vai olisiko parempi esim ulkosuodatin+eheim powerball sisäsuodatin? Kaikenlaisia ehdotuksia..sijoituksesta suuntaukseen, kiitos 
Itse laittaisin vain yhden (on sen verran tehokas) ja tarvittaessa sisäsuodattimen lisäksi, jos jää roskia näkyviin. Voihan tuon toisen suodattimen lisätä jalkikäteen (kunhan nyt huomoi, että löytyy vapaa paikka), jos tulevaisuudessa kalakanta kasvaa sen verran suureksi, että nitriittiä löytyy mittauksista.
niinjuu sitähän voi sitä "oikeaa" tarvetta seurata sen nitriitin avulla..muutenhan se sisäsuodatin kaikki pikkuroskat kerää pois 
--------------------
samaa aquaballia siis hain 
--------------------
heheh..taisin alottaa tän pahan jatkumon..Dixie kirjoitti:Dääm. En näköjään osaa tehä montaa asiaa samaan aikaan. Tuo teksti sai minutkin sekaisin. Aquaballia siis tarkoitinsrd kirjoitti:Mikä?Dixie kirjoitti:powerball