Tahtoo vielä yhden

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

emxu
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja emxu »

Minä niiiin rakastan leväbarbeja! En tiedä niistä sen enempää että syövät punalevää ja tarvitsevat ison akvaarion ja lajitovereita. 54 litraseen niitä on turha lähteä tunkemaan. :D Mutta sitten tulevaisuudessa niitä tulee olemaan monta.... :roll:
54 l
Sophiru
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Sophiru »

Tahtoo vielä yhden... Jos musta kysytään ni se yksi muuttuu kymmeneksi... Olis niin kivaa jos kämpän sais tungettuu täyteen akvoja. Noh, mutta just hankin sen 25 litran poikasaltaan niin ehkä se into laatuu hetkeksi ku saan sen pyörimään ja taistovauvelit sinne. :)
Ei akvaarioita tällä hetkellä, mutta wabi-kusa projekteja kylläkin.
Hannsu
Starting Member
Starting Member

Mitä seuraavaksi.....

Viesti Kirjoittaja Hannsu »

Erilaista kuin nyt: 450 ltr ja kultakaloja ja/tai puutarha-allas karppeineen.
Yst.t Hannsu
-Alix-
Katalysaattori
Katalysaattori
Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Alix- »

Merivesiallas. Olen tämänhetkisen (ja tulevaisuuden nykyistäkin kriittisemmän) ajanpuutteen vuoksi ilman suola-allasta jo toista kuukautta ja pahaa tekee. Mutta kyllä minä vielä jonain päivänä muutan jonkun altaan suolaiseksi :mrgreen: Olisi tuo 77-litrainen kokolasiallas jossa on periaatteessa vain kasveja... Tai töissä olisi 18-litrainen pikkurapula... *haaveilee*

Toinen haave on Oskula. Tosin sen olen jo pättänyt tulevan tulevaisuudesa kun Leo-kullastani (sitruunakirjoahven) aika jättää. Eli toivottavasti vasta kymmenen vuoden päästä 8-)
Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”