Pienimmät monniset
Valvoja: Moderaattorit
Pienimmät monniset
Mitkä monniset (monnitkin käyvät) ovat pienimpiä, sellaisia jotka sopivatm 40l akvaarionnkin? Tällaisia on ainakin pikku- & kääpiömonninen, mutta onko muita tuollaisia? Akvaarion tarvittaisiin pieniä pohjakaloja, mitkä olisivat sopivia?
"Ja nyt potuttaa.."
-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: JAS, CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Mutta on myös aika tarkka viileästä ja hapekkaasta vedestä, joten allas saa olla melkoinen koski ja sijoitettuna viileään huoneeseen. Itse en saanut niitä pärjäämään edes imunuoliaisten kanssa.JukkaV kirjoitti:Ruskohara jäänee kovin pieneksi.
520- ja 110-litraiset, erinäisiä projekteja tulilla ja paljon kasveja.
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
-
- Member
Re: Pienimmät monniset
Panda6 kirjoitti:Mitkä monniset (monnitkin käyvät) ovat pienimpiä, sellaisia jotka sopivatm 40l akvaarionnkin? Tällaisia on ainakin pikku- & kääpiömonninen, mutta onko muita tuollaisia? Akvaarion tarvittaisiin pieniä pohjakaloja, mitkä olisivat sopivia?
Eipä pienten kääpiömäisten monnisten lisäksi oikein löydy muita 40-litraiseen sopivaa monnia. Itse en noin pieneen laittaisi edes kääpiömonnisia, vaikka ne siellä menevätkin hyvin. Minulle riittäisi pelkkä keskiveden pikkukalaparvi, vaikkapa hehkutetroja, tai sinineontetroja, ja muutama sukarapu.
Team fortress 2!!!!!!!!