Minä uskon, että nyt kun santtusi ovat päässeet omaan altaaseen, ei poikasten tuloa voi estää. Yksi helmipallo siellä ei varmasti haittaa mitään. Meillä kun tuo ph on kuuden pintaan, kävi välillä allekin, salamanterit pykäsivät säännöllisesti uuden kudun noin kolmen-neljän viikon välein. Kun siirtyivät seeprojen kanssa samaan, kutuhommat laimenivat, mutta eivät loppuneet kokonaan. Pari kutua tuli tänäkin aikana. Nyt kun jälleen sain seeprat santuista eroon, kahdella ukolla pyrstöt heiluu siihen malliin, että kutuahan siellä vartioidaan. Ja tosiaan, mitä vähemmän sinne tiirailee, sen enemmän poikasia kuoriutuu, näemmä.
Ja alkavat nuo nuoret pikkuseepratkin nyt harjoittelemaan lisimis puuhiaan kun saivat isommiltaan rauhan. Minä vannon tästä eteenpäin laji(tai ainakin melkein, meillä nelikutoset ja 174 ovat samassa)altaiden nimeen, muta pitipä tämäkin kokeilla itse vikka kokeneemmat sen jo olivat hyväksi todenneet...
Niin, ja kyllä muuten kelpaa tuossa ympäristössä nuita K-18 juttuja harrastaa, sinullahan on sisustussilmää teemu, vai oliko emäntä asialla
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tarvitsemme eniten rakkautta silloin kun sitä vähiten ansaitsemme.