Levänsyöjä haussa 80 litraiseen
Valvoja: Moderaattorit
Levänsyöjä haussa 80 litraiseen
Mulla on edelleen levänsyöjän/ syöjien paikka vapaana tuossa 80 litraisessa, en millään osaa keksiä tai päättää mikä olisi sinne sopiva.
Vesi on näin kesällä hyvin lämmintä 27-28 astetta, normaalisti on siinä 25-26 paikkeilla, ph n.7.5, pehmeähkö vesi. Muina kaloina on taistelukala, 3 piikkisilmää ja 5 intiaaninsulkaa (lisää hankinnassa).
Ehdotuksia?
Vesi on näin kesällä hyvin lämmintä 27-28 astetta, normaalisti on siinä 25-26 paikkeilla, ph n.7.5, pehmeähkö vesi. Muina kaloina on taistelukala, 3 piikkisilmää ja 5 intiaaninsulkaa (lisää hankinnassa).
Ehdotuksia?
80, 100, 136 ja 230 litraiset, 5 kissaa ja mies, täydellistä
Mistäköhän täällä Turussa mahtaa noita katinkultamonneja olla, ei ole ainakaan puutorin akvaarion eikä uuden akvaarion listoilla
Mulla on isommassa leväsukarapuja ja ihan pirteiltä vaikuttavat vaikka joutuvatkin olemaan nyt aika helteessä (27-28 astetta)

Mulla on isommassa leväsukarapuja ja ihan pirteiltä vaikuttavat vaikka joutuvatkin olemaan nyt aika helteessä (27-28 astetta)
80, 100, 136 ja 230 litraiset, 5 kissaa ja mies, täydellistä
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Juu eipä ole näkynyt muissakaan Turun seudun liikkeissä eikä pahemmin nuolimonnejakaanRihmis kirjoitti:Mistäköhän täällä Turussa mahtaa noita katinkultamonneja olla, ei ole ainakaan puutorin akvaarion eikä uuden akvaarion listoilla![]()

Olen noita itsekin etsiskellyt.
Täytyy varmaan tilailla Helsingistä
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
MYYDÄÄN LEHTIKALOJA JA 80x50x50 eli 200 L KULTAKEHYSAKVAARIO
Jatkanpa tähän kun melkein samanlaisesta altaasta kyse. Eli olisi tulossa mahdollisesti 84-litrainen allas, jossa pohjan ala 60x35cm, ph 7 tuntumassa, lämpö 27, kaloiksi 10 kardinaalitetraa, taistokoiras, 3 piikkisilmää. Tuleeko pohjalla liian ahdasta, jos sinne vielä katinkultia laittaisi, ja pitääkö niitä olla sitten 3 vähintään?
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Minun mielestä pari kattaria mahtuu ihan hyvinTerttu H kirjoitti:Jatkanpa tähän kun melkein samanlaisesta altaasta kyse. Eli olisi tulossa mahdollisesti 84-litrainen allas, jossa pohjan ala 60x35cm, ph 7 tuntumassa, lämpö 27, kaloiksi 10 kardinaalitetraa, taistokoiras, 3 piikkisilmää. Tuleeko pohjalla liian ahdasta, jos sinne vielä katinkultia laittaisi, ja pitääkö niitä olla sitten 3 vähintään?
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
MYYDÄÄN LEHTIKALOJA JA 80x50x50 eli 200 L KULTAKEHYSAKVAARIO