Tällä hetkellä minulla on mattosuodatin ja jokin pikkuinen roskankerääjä, mutta tarkoitus olisi nyt vaihtaa yhteen laitteeseen, joka myös suoriutuisi hommastaan kiitettävästi.
Valvoja: Moderaattorit
Noihin on saatavana myös semmoinen noin 5-senttinen nivelikäs putkenpätkä, jolla virtausta voi kääntää. Itse olen sillä pärjännyt ilman suihkuputkea 200-litraisessa metrisessä altaassa, jossa 2252. Olen siis kääntänyt virtausta lasiin päin/ylös, meillä suodatin majailee tällä hetkellä pohjalla. Mutta joo, kyllähän sitä turbulenssia tuolla isommalla vempaimella silti syntyy, varsinkin kun altaassa on myös ulkosuodatin. Meillä kalasto kuitenkin kestää sen. Kasvistona kyseisessä altaassa on lähes yksikseen 70x40x40 cm kokoinen punamelalehtipusikko, joka rrrrakastaa virtaustaHepokatti75 kirjoitti:Mitäs minä sitten tartten lisäosina tilata, jottei tartte heti tehdä uutta tilausta perään? Suihkuputki nyt ainakin
Hmmm, jaa kun katsoin niin noi patruunamoduulit ovat epäkeskoja sisuksiltaan eli ei saa menemään paikoilleen kuin vain yhdessä asennossa.VesiEläin kirjoitti: Moduulien imuaukot voi kyllä kääntää toisinpäin(taakse) sivuille ei saa, mutta pora käteen sitten..
2252:sessa onnistuu, piti ihan asiakseen kokeilla.m2 kirjoitti:Hmmm, jaa kun katsoin niin noi patruunamoduulit ovat epäkeskoja sisuksiltaan eli ei saa menemään paikoilleen kuin vain yhdessä asennossa.VesiEläin kirjoitti: Moduulien imuaukot voi kyllä kääntää toisinpäin(taakse) sivuille ei saa, mutta pora käteen sitten..
180° ei saa käännettyä, ainakaan tässä 2048 mallissa joka minulla on.
160 tietenkin, joku oikosulku tuli aivoihin...Hepokatti75 kirjoitti:Reetta: akvani on 160-l, ei 140-lMutta eipä siinä niin isoa eroa ole. Eli taidan päätyä siihen pienempään malliin, kun ne kerran ovat niin mahottomia puhuri-koneita. Ja se isompi taitaisi olla turhan korkeakin, vaikka juuri ja juuri kyllä menisi vielä ilman, että olisi liian pohjalla.
Mitäs minä sitten tartten lisäosina tilata, jottei tartte heti tehdä uutta tilausta perään? Suihkuputki nyt ainakin, kyllähän tuolta nettikaupoista aika hyvät ohjeet löytyy tarvittaviin kokoonpanoihin. Ja hintaerojakin aika kivasti