Tulikirjoahvenia
Valvoja: Moderaattorit
Tulikirjoahvenia
Mistähän nuita kaloja vois kyselle. Pariskunnan tahtoisin ostaa...
Ilmotelkaapas jos teiltä löytyy komeen kokoinen naaras Tulikirjoahven tai pariskunta 15cm+. Täysikasvuinen Uros löytyisi muualta joten sillä naaraan tarvisi olla aikas kookas.
Yv:llä saa ottaa yhteyttä.
Asun Nokialla ellei lähettäminen onnistu niin kalojen tarvisi löytyä lähialueelta. Kannattaa ilmottaa jos kaloja löytyisi vaikka vähän kauempaakin!
Tämä ilmoitus löytyy myös tuolta ostetaan alueelta.
Yv:llä saa ottaa yhteyttä.
Asun Nokialla ellei lähettäminen onnistu niin kalojen tarvisi löytyä lähialueelta. Kannattaa ilmottaa jos kaloja löytyisi vaikka vähän kauempaakin!
Tämä ilmoitus löytyy myös tuolta ostetaan alueelta.
-
- Advanced Member
- Viesti:
No, johan on kallista pakkaamista. Mitä mä olen tilannut Helsingin akvaariokeskuksesta, niin kyllä siihen 20 euroon sisältyi kaikki, koska pikarahtia ei voi edes jälkikäteen maksaa, vaan sen joutuu lähettäjä lähettäessään maksamaan (eli maksoin etukäteen tilaukseni). Minä kyllä vielä varmistaisin tuon asian sieltä liikkeestä, että eikö se rahti tosiaan kuulunut niihin pakkauskuluihin. Muistaakseni Petrikin puhui mulle pakkauskuluista, mutta siis siinä oli se pikarahti mukana.
No kyllä henkilön kanssa 15-20minuuttia puhelimessa puhuin ja asia tuli harvinaisen selväksi...nirppu kirjoitti:No, johan on kallista pakkaamista. Mitä mä olen tilannut Helsingin akvaariokeskuksesta, niin kyllä siihen 20 euroon sisältyi kaikki, koska pikarahtia ei voi edes jälkikäteen maksaa, vaan sen joutuu lähettäjä lähettäessään maksamaan (eli maksoin etukäteen tilaukseni). Minä kyllä vielä varmistaisin tuon asian sieltä liikkeestä, että eikö se rahti tosiaan kuulunut niihin pakkauskuluihin. Muistaakseni Petrikin puhui mulle pakkauskuluista, mutta siis siinä oli se pikarahti mukana.