Kalasto-ongelma 70 litraa
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
Kalasto-ongelma 70 litraa
Tuolla jo aikaisemmin kyselin, mutta kukaan ei vielä noteerannut. Kalaston pohdinta siis kyseessä. Mulla on 70 litrainen akvaario, jonka tämänhetkisinä asukkaina oleilee viiden urosplatyn joukko ja yksi pikkuinen partamonni. Voiko tuonne laittaa vielä jotain ja mitä? Lämpöä on noin 24 astetta ja vesi on keskikovaa. PH siinä 7 paikkeilla.
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
No piikkisilmät vaativat lämmintä vettä toisin kuin platyt ja pandoille ja pikkumonnisille kovuuden pitäisi olla alle 10 ja pH myös max. 7, joten vähän rajoilla mennään platyjen vaatimusten kanssa.piauu kirjoitti:kenties miljoonakaloja? ne on aika veikeitä: ) tai sitten vaikka pandamonnisia`? en kyllä tiedä tuosta yhteen sopivuudesta:)tai sitten piikkisilmiä:)
Pisteimunuoliaisellekin, (kuin myös partamonnille) allas on vähän pieni, siitä kuin voi tulla 8 cm kokoinen ja sillekin kovuus pitäisi olla alle 10.
Tuon kokoisen itse pitäisin vain platy altaana, tai ottaisin pienen parven ehkä juovakardinaalikaloja, raitarasboroja tai miljoonakalakoiraita ja ehkä jotain värittömiä sukarapuja, jos vaan niille piilopaikkoja löytyy. Seeprakotiloitakin menisi:
http://images.google.fi/images?hl=fi&q= ... Etsi+kuvia
MYYDÄÄN LEHTIKALOJA JA 80x50x50 eli 200 L KULTAKEHYSAKVAARIO
-
- Starting Member
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: Ciklidistit
- Sukupuoli: Nainen
10-15 laittaisin itse. Kymmenellä voisi lähteä liikkelle ja lisätä sitten määrää, jos siltä tuntuu.
Tsekkaa Ciklidistien uudistuneet nettisivut!
www.ciklidistit.fi
www.ciklidistit.fi
-
- Starting Member