Painajaisia akvaarion hajoamisesta!
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
Painajaisia akvaarion hajoamisesta!
Oletteko nähneet unia akvaarionne hajomisesta? Tuli taas viime yönä sellainen uni. Aamulla kun heräsin niin hirveellä kiirellä katsomaan että oliko unta vai totta. Onneks kumminkin pelkkää unta:-)
Kiekkoakvan 525 + Berninpaimenkoira Elmerin ylpeä omistaja!!
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
Olen nähnyt ja viimeksi viime yönä.
Puolinukuksissa tuossa yhden aikaan kuulin unen läpi jotain vedenlorinaa (tai ajattelin kuulevani), kauhee pinkasu sängystä akvaarioille ja taskulampun valossa katselin vuotaako yksikään. Sitten vielä pyyhin kädellä lattiaa olisko akvaarioiden alla lammikoita. 
Johtunee kait pelko siitä kun yksi isompi tankki hajosi yötä vasten ja juuri siihen aikaan kun olisi jo pitänyt olla nukkumassa - ja onneksi en ollut. Nyt pienetkin äänet akvaariolta päin nostaa niskakarvat pystyyn.

Johtunee kait pelko siitä kun yksi isompi tankki hajosi yötä vasten ja juuri siihen aikaan kun olisi jo pitänyt olla nukkumassa - ja onneksi en ollut. Nyt pienetkin äänet akvaariolta päin nostaa niskakarvat pystyyn.
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
Minä en oikeastaan tällaisia painajaisia näe, vaikka yhtenä aamuna on ollutkin 10 litraa vettä lattialla jonka hiilaripönttö oli valuttanut. Tämä aiheutti kylläkin sen, että aamuisin on pakko käydä tarkistamassa että veden pinta on altaissa samalla tasolla kuin nukkumaan mennessäkin. Aina kun tulee uusi allas taloon niin menee hetki ennen kuin luotan ettei se vuoda, ja sitä täytyy skeptisenä käydä vilkuilemassa pitkin päivää.
Viime yönä tosin heräsin siihen kun avopuoliso unissaan huusi että täällä palaa ja oli lähdössä sammutustöihin..
Viime yönä tosin heräsin siihen kun avopuoliso unissaan huusi että täällä palaa ja oli lähdössä sammutustöihin..

-
- Starting Member
Mulla oli joskus ulkosuodattimen letkun liitin hajonnut. en tietenkään ollut kotona juuri silloin. ei muutakuin vettä oli tullut ihan kivasti lattialle. naapurit olivat ihmetelleet että jollain on pesukone hajonnut kun tulee rappukäytävään vedet. sit huoltomies paikalle, joka oli soittanut mun iskälle jolla kokemusta akvaarioista niin oli pelastanut sentään kalat. vettä oli tullut niin paljon lattialle, että kämpässä jouduttiin remppaa tekemään. koko lattiamatto vaihtamaan ja itse kämpästä evakkoon. Mutta eipä tuokaan kova kohtalo saanut lopettamaan akvaarioharrastusta. päinvastoin:-)
Kiekkoakvan 525 + Berninpaimenkoira Elmerin ylpeä omistaja!!
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: Ciklidistit
Minä koin kauhun hetkiä viikonloppuna, kun heräsin siihen, että lasi räsähti rikki ja vesi valui solkenaan! Eka ajatus oli, että joku altaista hajosi.
Ryntäsin tietty ylös punkasta ja matkalla olkkariin kaloja pelastamaan löysin mieheni keittiöstä, hän oli pudottanut lasin tiskipöydältä lattialle samalla kuin valutti raanasta vettä...
Ryntäsin tietty ylös punkasta ja matkalla olkkariin kaloja pelastamaan löysin mieheni keittiöstä, hän oli pudottanut lasin tiskipöydältä lattialle samalla kuin valutti raanasta vettä...

Tsekkaa Ciklidistien uudistuneet nettisivut!
www.ciklidistit.fi
www.ciklidistit.fi
-
- Starting Member
Mä näin painajaista viimeyönä että mun akvaariosta räsähti pohja ja sitten sen ja jalustan väissä oleva vaneri katkes ja kalat joutu lattialle ja siinä ne sitten hyppi kuolemankierissä lattialla ja kun mä heräsin siihen uneen menin laittamaan valot ja helpotuin kun huomasin että se oli ollu vaan unta.