joo, olen lukenut hakuja jne,mutta kun ei ole omaa kokemusta ko kalojen vilkkaudesta ja ennenkaikkea uteliaisuudesta ja rohkeudesta...
Eli 63l allas, noin 6,5pH ja pehmeää vettä (4),lämpö noin 26-27. Fluval 2 suihkuputkella pyörittää vettä, kasveja on runsaasti samoin kiviä yms... tulisukarapuja on tulollaan, omppuja on siivouspartiossa.
Eli...mikä on kala taiston lisäksi joka tulee kurkkimaan, tuleeko ruokaa, mitä teet, missä meet jne... Nyt ei ole väliä onko parvikala, uivakala, pohjakala, parikala, ...
Uteliasta seuraa taistelukalalle?
Valvoja: Moderaattorit
Ompuilla on seepiansuomu kuorta varten hyvin ovat voineet, lähistöllä asuu henkilö joka kasvattaa niitä ja ihan samassa vedessä kuin meillä...
Piikkisilmät ei sikäli sovi että pohja on 1-3mm mustaa "soraa/hiekkaa"...
Jaa että smaragdeja... ovatko ne ikäänkuin uteiaita? No mulla on keittiössä superhäirityssä altaassa juovaminirasboroita jotka ovat kokoajan etulasissa...
JA se TAISTO on tosi vilkas ja utelias
Minä luulin että ne vain möllöttelee pinnassa... (Siis tää on lastenhuone allas mihinseuraa kaivataan)
Piikkisilmät ei sikäli sovi että pohja on 1-3mm mustaa "soraa/hiekkaa"...
Jaa että smaragdeja... ovatko ne ikäänkuin uteiaita? No mulla on keittiössä superhäirityssä altaassa juovaminirasboroita jotka ovat kokoajan etulasissa...
JA se TAISTO on tosi vilkas ja utelias