Mistähän päin suomenmaata sampimonneja löytyy?
Valvoja: Moderaattorit
Mistähän päin suomenmaata sampimonneja löytyy?
Soittelin paikalliset kalakaupat eikä niissä sampimonneja ole. Laittakaapa viestiä mihin suunnalle kannattaa kesäloma reissu tehdä 

Jos purjesampimonneja tarkoitat ja mahdollisena suuntana on pääkaupunkiseutu, voi niitä kysellä täällä AW:stakin. Itse ostin tätä kautta ja olen ollut tyytyväinen ostokseeni!
40l. tyhjänä ja 40l. viljakäärmeen kotina. Niin se harrastus pikkuhiljaa hiipuu...
Voi laittaa paikalliseen akvaarioliikkeeseen tilaukseen että kyselevät tukusta josko siellä olisi. Tai sitten ilmoitusta foorumille, täällä kun luuhaa vaikka minkä kalan kasvattajia. Itse löysin (toivottavasti kutu-)pariskunnan AW:n kautta. Hinta oli opiskelijalle hieman suolainen, mutta toivotaan että kaloista on sitten iloa vielä pitkäksi aikaa. Tuolla ne karanteenissa nyt kyttäävät toisiaan.
40l, 65l, 128l (80x40x40) ja 300l (120x50x50)
Blogi
Blogi
Samppareita on ainakin näillä lakeuksilla harmillisen harvoin kaupoissa, mutta niinkuin pari muutakin jo tuossa loihe sanomahan, kannattaa seurailla palstaa, aina välillä joku myy omia jälkikasvujaan. Omani olen myös hankkinut a-w:n kautta kotikasvattajalta ja hienoja ovat, hintakin oli oikein kohtuullinen.