Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.
Mulla ainakin on kalenteri tyhjä 16.6 kohdalla. Tai no oli tyhjä, nyt siinä lukee A-W miitinki kokkolassa.
Ja iltapäiväkin passaa, jos veis vaikka pojan mummulle yökylään, niin ei tarvis kiirehtiä takasin.
Kalenteri näytti minullakin tyhjää, vaikka se ei minun kalenterintäyttöaktiivisuudella välttämättä ole koko totuus. Mutta merkkasin kokoontumisen 16.6.
aamunilo kirjoitti:Juu minäkin innolla mukaan yritän ja edelleenkin jos joku on innostunut sinirihmoista niin niitä mielelläni antaisin tai vaihtaisin johonkin... Ja sos-84 kiinnostaisi kovasti nuo rapuset eli voisiko sinulta ostaa niitä???
aamunilo kirjoitti:Juu kyllä minullekin tuo aika sopii hyvin... Ja sos-84 mietinnässä on vielä nuo helmisukaravut???? Mutta ilmoittelen hyvissä ajoin.
Jeps, helmisukat on vielä kotia vailla, ilmoittele...
Mullekkin passaa tuo 13.00. Ja ajo-ohjeita todellakin saa laittaa, maalaistollo kun liikenteeseen lähtee, on hyvä että edes viskariin asti löydän...
Onko väliltä(haapavesi-kokkola) tulossa ketään, jos kimppakyytiä suunnittelis?
Voitaisiin tehdä silleen että kokoonnutaan Kokkolan Prisman nurkilla klo 13.00. Vaikkapa Mc Donaldsin parkkipaikalla, niin tulen sinne autolla ja saatte ajaa mun perässä. On niin monta mutkaa kuitenkin etten osaa ja ymmärrä niitä kattavasti selvitellä.
No just. Kerrankin olisin täälläpäin Suomea kun on Kokkolassa tapaaminen, Isokylässä jopa, ja mä olen just lauantaina Pietarsaaressa häitä juhlimassa. Ehkä sit joskus toiste, pitäkää hauskaa.
Ei tää voi olla muuta kuin minun tuuria... Poika on pari päivää ollut mahataudissa, kovasti toivon että se helpottaisi lauantaihin mennessä, mut vähä heikolta näyttää. Helmikuussa viimeksi taisteltiin Noro-viruksen kanssa 9 vuorokautta(4 oksennettiin ja ripuloitiin, 5 ripuloitiin...), toivottavasti tämä ei taas ole sitä.
Eli en nyt pysty varmaksi sanoo, pääsenkö, ilmoittelen.
Pienet oli bileet, vain minä ja Vege suoriuduimme paikan päälle. Kiitos KaijaKoolle emännöinnistä, toivottavasti saitte kalat järjestykseen. Minun piti valitettavasti poistua aika pikaisella aikataululla...
Missäs seuraava miittinki olisi ja milloin? Kaiku? Fisu? Kummasti noista miittingaistäkin saa puhtia omaankin allasharrastukseen jos vaikka välillä vähän tympäisisikin...
Nimim. kesäharrastuksena koirat, talviharrastuksena akvaariot
(noin niinkuin pääpiirteittäin)
Aah, harmittaa kyllä kun en päässyt, terveisiä vaan täältä Kokemäeltä. Toivottavasti pääsisin edes pyörähtämään nuo Porin liikkeet
Jos muita vapaaehtoisia ei löydy, niin meille saapi tulla uudestaan, altaat ja kalatkin ovat vähän uudistuneet.
Tarvitsemme eniten rakkautta silloin kun sitä vähiten ansaitsemme.
Vihdoinkin saimme tietsikan toimimaan
Kiva kun edes muutama pääsi, suurempikin osanotto olisi kyllä ollut mukavaa.
Kalat on samoissa purkeissa edelleen Mitä tuo mieheni niitä tavan takaa vaihtelee paikasta toiseen.
Toivottavasti kukaan ei jäänyt Prisman Mc Donaldsin parkkipaikalle.Se kyllä pikkuisen kauhistutti, kun en ennättänyt antaa edes puhelinnumeroani
Olis kyllä ollut kiva päästä paikalle, aina mielenkiintoista tutustua muidenkin akvaarioihin ja ideoihin.. Harmi vaan kun satuttiin olemaan reissun päällä.. Oli muuten aika hienoja akvaarioliikkeitä Tanskan maalla, oikein kuola valui suusta ja sormet syyhysi! Ei kuitenkaan mitään tarttunut matkaan, kun ei tuo akvaariokaan ole vielä ihan valmis mutta parin viikon päästä pääsen sitten kypsyttelemään..
Moikka vikki80, ja tervetuloa joukkoon(tummaan). Mukava saada seuraa ihan naapurista.
Sukasia voipi tulla ylimääräisiä jossain vaiheessa, muutamalla tulisukalla ja greenillä olisi munat massunalla.
Missäs siis tavattaisiin seuraavalla kerralla?
Tarvitsemme eniten rakkautta silloin kun sitä vähiten ansaitsemme.