Ebayn kasvit

Kasvien hoito, ongelmat ja sisustus.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
gianäiti
Starting Member
Starting Member

Ebayn kasvit

Viesti Kirjoittaja gianäiti »

Olettekos kukaan ostaneet tuon kautta kasveja?Minä löysin sivut joku päivä sitten ja aika edullisesti sain isohkon läjän tilattua Hong Kongista. Tiedä sit onko harvinaisia, kun aika keltanokka olen näissä kasviasoissa vaikka monen vuoden kokemus onkin, mutta kun olen pitäytynyt niissä sn. vakiokasveissa. Kaikkia ei ainakaan löytynyt googlen haulla.
murmeliotus
Member
Member

Viesti Kirjoittaja murmeliotus »

Ostin kyllä. Oli suuri pettymys! Kasvit olivat kuvassa upeita, mutta postitusta varten myyjä oli nyppinyt kaikki lehdet pois etteivät ne vie ravinteita juurilta, ja oli postittanut kasvit sellaisessa muovisessa pyöreässä (sellainen kun tulee esim. sormuksia niistä kolikolla toimivista karkki/koru automaateista) rasiassa ja rasia oli kuplamuovikirjekuoressa. Totta kai muovinen rasia oli mennyt rikki ja kaikki juuret aivan kuivia koppuroita.
Noh, myyjä käski laittaa juuret veteen lillumaan että virkoavat siitä.. Yli viikon lilluivat eikä mitään tapahtunut, myyjästä ei sen jälkeen sitten mitään kuulunutkaan.. Että näin. :frown:
gianäiti
Starting Member
Starting Member

No...

Viesti Kirjoittaja gianäiti »

VOI VITSI!!! No pitää toivoa, että tulevat kunnollisena perille. Onneksi ei mennyt montaa kymmentä euroa...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kasvit ja sisustus”