Atin Bubblemaster 250 sakkakupin korkeus?
Valvoja: Moderaattorit
Atin Bubblemaster 250 sakkakupin korkeus?
Kyseinen vaahdotin on tilauksessa ja pitäisi varmistaa, että en mokaa ala-altaiden kanssa. Voisiko joku mitata kuinka kuinka korkean tilan sakkakupin poistaminen tarvitsee. Lisäksi olisi hyvä tietää mikä on oikea syvyys vaahdottimelle. Valmistajan sivuilta en löytänyt kuin kokonaismitat.
Kiitos.
Kiitos.
Re: Atin Bubblemaster 250 sakkakupin korkeus?
Kupin poistaminen ei vaadi kuin alle sentin tilaa uudessa mallissa (kupin kannen poistaminen erikseen vaatii enemmänIdefix kirjoitti:Kyseinen vaahdotin on tilauksessa ja pitäisi varmistaa, että en mokaa ala-altaiden kanssa. Voisiko joku mitata kuinka kuinka korkean tilan sakkakupin poistaminen tarvitsee. Lisäksi olisi hyvä tietää mikä on oikea syvyys vaahdottimelle. Valmistajan sivuilta en löytänyt kuin kokonaismitat.
Kiitos.

![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Coral Reef Finland
www.coralreef.fi
www.coralreef.fi
Vähän jäi itse kysymys muun keskustelun alle. Olisi mukava päästä tekemään ala-allasta ja refua. Kuvista arvioiden voisi olla jotain 25cm mutta jos olisi ihan faktaa niin olisi parempi mieli tehdä hommia.Idefix kirjoitti:Atin Bubblemaster 250 sakkakupin korkeus?
Se on uudessa mallissa 18cm, eli pienempi, kuin vaahdotin itse, samasta raosta on vaahdottimenkin mahduttava, myös kääntymään...Idefix kirjoitti:Vähän jäi itse kysymys muun keskustelun alle. Olisi mukava päästä tekemään ala-allasta ja refua. Kuvista arvioiden voisi olla jotain 25cm mutta jos olisi ihan faktaa niin olisi parempi mieli tehdä hommia.Idefix kirjoitti:Atin Bubblemaster 250 sakkakupin korkeus?
Coral Reef Finland
www.coralreef.fi
www.coralreef.fi