Sinne sitten syksyllä

Valvoja: Moderaattorit
Muo jäi sitten harmittamaan ne molemmat. Ensimmäisiin (punanoitiin) en ehtinyt mukaan ollenkaan ja nuolinoidatkin sitten menetin sulle, vaikka olisi pitänyt jatkaa sitä huutamista. Hitto.crisse_83 kirjoitti:(...)
Itseäni jäi harmittamaan ne "punaiset" noitamonnit, olisivat olleet hyvää täydennystä tuohon meidän poppooseen, mutta hyvin tyytyväinen olen noihin "nuoli"noitiinkin oikein terhakoita kavereita.
sama juttu täälläkin.JukkaV kirjoitti:Kiitos kuvista Muffelle. Smile Minutkin osasit kuvata tarpeeksi hyvin - eli riittävän kaukaa tai niin, etten näkynyt kuvissa kunnolla ts. joku oli edessäni.
Juu, yllätys kyllä oli iloinen, litroja kun oli haussa jotain 20-40 väliltä!! Eli hyvin meni siihen haarukkaan tuo. Lähinnä oleellista oli tuo n.50cm leveys. Kiitos vaan kovasti.crisse_83 kirjoitti:Tiutsi, muistin kanssa itse tuon tilavuusjutun niistä pikkupurkeista myöhemmin kotimatkalla. Kas kun ne siinä yhteisessä kierrossa olivat niin vettä niihin meni sen 54litraa yhteensä, ihan piripintaan kun ei valutuksen takia voinut täyttää. Elikkä sieltä se muistikuvasta 27litraa...![]()
![]()
Noh, luulen että kumminkin iloisempi yllätys nuo muutama lisälitra kuin että ois ollu pienempi.
Oiskohan ne mun tuomia jättiläisvalluja (pussissa 10-12 tainta ja markettihinta tais olla huimat 3e). =)Tiutsi kirjoitti:
Myös minä ostin sitä jättiläisvallua, oli munkin ilme näkemisen arvoinen, kun purin sen 1,5m pussista!Hyvin se kuitenkin meille "upposi", on kuitenkin korkeutta tossa altaassa.
Hahaa, sinä se siis olit! Hymyilin oikein leveästi huomatessani että suihkuputki käveli väliajalla omin jaloin pois marketista sillä olin jo nähnyt painajaismaisia mielikuvia siitä että joudun viemään sen takaisin kotiin kun ei se aluksi kelvannut kenellekään.pleko_88 kirjoitti:- Pitkä akryylinen home made suihkuputki
Mietinkin samaa, että tätä tuskin kukaan muu voi haluta kuin minä, mutta kun itse tuollaisia tarvitsen, että saan pieniin altaisiin ison kierron jaettua tasaisesti. Toisekseen siitä saa pintavedenkierrätykseen hyvän suihkuputken tuohon tulevaan 1400litraiseen 90cm syvän altaan sivulasiin.maisu kirjoitti:Hahaa, sinä se siis olit! Hymyilin oikein leveästi huomatessani että suihkuputki käveli väliajalla omin jaloin pois marketista sillä olin jo nähnyt painajaismaisia mielikuvia siitä että joudun viemään sen takaisin kotiin kun ei se aluksi kelvannut kenellekään.pleko_88 kirjoitti:- Pitkä akryylinen home made suihkuputki
HAS:n huutokauppa on vielä toistaiseksi TAS:n vastaavaa suurempi tapahtuma, mutta kyllä Tampereenkin huutis on ihan mukavasti kerännyt väkeä näinä kahtena vuonna mitä sitä on järjestetty. Tapahtuma kasvaa vuosi vuodelta sitä mukaa kun useampi akvaarioharrastaja saa kuulla siitä ja lähtee paikan päälle. Viime syksyn huutokaupassa Tampereella myytiin 380 artikkelia ja rahaa liikkui noin 1600 euroa, eli ihan mukavasti. Tapahtuma sinällään on hyvin samanlainen kuin HAS:n huutokauppa, eli osa tavarasta myydään huutokaupassa ja osa suoraan markettipöydältä niin aikaa säästyy.doriani kirjoitti:Ihan ot mutta onko Tampereen huutokauppa yhtä "iso" tapahtuma kun tämä Helsingin?