ellaf kirjoitti:
Akvaristin sääntö no. 1 on: Älä luota kauppiaaseen. Sääntö no. 2: Muista sääntö 1.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tämän, kun saisi tonne pääsivulle kissankokoisin kirjaimin.
tre77 kirjoitti:en nyt kaikkien huojennukseksi ota tiikerinuoliaisia.
Hyvähyvä!
[seuraava teksti voi aiheuttaa ärsytystä, mutta sitä ei ole kohdistettu kenellekkään henkilölle erityisesti, joten ei kannata ärsyyntyä]
Olen omatoimisuuden suhteen ellafin kanssa samaa mieltä.
Tuntuu, ettei nykyään kukaan enää viitsi etsiä itse mitään tietoa (vaikka netistä sen etsiminen on aikas paljon helpompaa, kun ennen kirjoista!) vaan odotetaan, että saadaan kaikki vastaukset "nyt mulle heti"-periaatteella valmiiksi pureskeltuina ja käytäntöön sovellettuina. KÄÄK!
Mitä siinä enää oppii itse ja jääkö siitä tiedosta paljon päähän?
Vai onko sillä mktään väliä, jossei jää, kun sitten voi taas kysyä joltain uudestaan..
Onhan se tosi jees, että ihmiset täälläkin kyselee ja ihmettelee (vaivautuvat edes jotain tekemään

), mutta joskus sitä tuntuu kuin seinälle puhuisi ja sitten kun jotain ehdottaa, niin ei osta edes itse kuukkelia käyttää sen jälkeen, vaan ihmetellään lisää samoja asioita. Tai sitten heti, kun ei puolen tunnin sisään saa kysymykseensä vastausta, ruvetaan rypistelemään, että "eiksny kukaa oikeeesti tiijä?!!"
Hieman turhauttavaa ja ärsyttävää. Ja joo, ei täällä kukaan pakota olemaan, tiedän, taidan nyt kuitenkin pysyä vielä vähän aikaa.
Kyllä meidän vaan pienenä piti ihan itse... ja niin poispäin seliseli.
[the end of avautuminen]