Mitä mieltä olette tämmösistä?
Valvoja: Moderaattorit
Mitä mieltä olette tämmösistä?
Surffailin aikani kuluksi tuolla www.mulletoi.com :issa.. Tämmönen tuli vastaan:
http://www.mulletoi.com/PublishedServic ... mcode=0520
Mitä mieltä ootte tommosista? Voiko toi muka oikeesti toimia niinkuin tossa lukee? Ihmetyttää vaan mitä kaikkee sitä näkee, en oo aikasemmin kuullutkaan mistään tommosista! Eniten tossa askarruttaa se, että eihän tota vettä voi vaihtaa, luulis niitten ulosteittenki jo kuormittavan sitä vettä.. samoin jos sinne jotain raatoja tulee niin eihän niitä sieltä pois saa.. tosin toi varmaan onkin tarkotettu kertakäyttöseks, etku kaikki liike loppuu niin viskataan se menee... Mut ihmetyttää vaan et miten tommosta saa tehä millekkään elolliselle ötökälle.. tosin tää onkin vaan mun mielipide.. en malttanu olla kirjottamatta tänne..
T:Nora
http://www.mulletoi.com/PublishedServic ... mcode=0520
Mitä mieltä ootte tommosista? Voiko toi muka oikeesti toimia niinkuin tossa lukee? Ihmetyttää vaan mitä kaikkee sitä näkee, en oo aikasemmin kuullutkaan mistään tommosista! Eniten tossa askarruttaa se, että eihän tota vettä voi vaihtaa, luulis niitten ulosteittenki jo kuormittavan sitä vettä.. samoin jos sinne jotain raatoja tulee niin eihän niitä sieltä pois saa.. tosin toi varmaan onkin tarkotettu kertakäyttöseks, etku kaikki liike loppuu niin viskataan se menee... Mut ihmetyttää vaan et miten tommosta saa tehä millekkään elolliselle ötökälle.. tosin tää onkin vaan mun mielipide.. en malttanu olla kirjottamatta tänne..
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS, SMAS, @#merivesi.fi
- Sukupuoli: Nainen
Aika kummallinen...
Tuollaisia siis siellä majailee. http://www.petshrimp.com/hawaiianredshrimp.html
Aika hintava vuoden elinikätakuulla. Boikottiin tuollaiset.
Tuollaisia siis siellä majailee. http://www.petshrimp.com/hawaiianredshrimp.html
Aika hintava vuoden elinikätakuulla. Boikottiin tuollaiset.
juu niin minustakin.. Kummallisia juttuja..
Mitähän toi tarkottanee: "Beach World on luonnollisesti Nasan testaama."
J kyllähän tossa sanotaan että: "Valon ansiosta mikrolevä tuottaa happea ja ruokaa pikkuravuille. Ravut taas puolestaan muodostavat hiilidioksiidia ja ravinteita levän kasvua varten." Mutta ei tossa mun mielestä puhuta ulosteista tai mistään muustakaan mitään, vai voiko toi muka ihan oikeesti toimia sillein kuin noi sanoo, että ne ois saanu toimivan biosfäärin tonne umpinaiseen palloon? Kyllä toi mua ainakin ihmetyttää... Ja jos toi ihan oikeesti toimis, niin minkätakia ne antaa vaan vuodeksi elossaolotakuun? Enhän mä mikää rapuekspertti ole mutta oon aina jotenki kuvitellu että ravut olis aika pitkäikäsiä.. voinhan tietysti olla väärässäkin.. ei siinä mitään.. Kummastuttaa vaan et mitä kaikkea nykyään saakaan ostettua.. mut niinhän se menee että rahalla saa ja hevosella pääsee?
Mitähän toi tarkottanee: "Beach World on luonnollisesti Nasan testaama."
J kyllähän tossa sanotaan että: "Valon ansiosta mikrolevä tuottaa happea ja ruokaa pikkuravuille. Ravut taas puolestaan muodostavat hiilidioksiidia ja ravinteita levän kasvua varten." Mutta ei tossa mun mielestä puhuta ulosteista tai mistään muustakaan mitään, vai voiko toi muka ihan oikeesti toimia sillein kuin noi sanoo, että ne ois saanu toimivan biosfäärin tonne umpinaiseen palloon? Kyllä toi mua ainakin ihmetyttää... Ja jos toi ihan oikeesti toimis, niin minkätakia ne antaa vaan vuodeksi elossaolotakuun? Enhän mä mikää rapuekspertti ole mutta oon aina jotenki kuvitellu että ravut olis aika pitkäikäsiä.. voinhan tietysti olla väärässäkin.. ei siinä mitään.. Kummastuttaa vaan et mitä kaikkea nykyään saakaan ostettua.. mut niinhän se menee että rahalla saa ja hevosella pääsee?
Sori, en kerenny tota linkkiä vielä lukemaan ku kirjotin ton edellisen..
Ja saanen huomauttaa että minä EN ole ostamassa tommosta.. Enkä mun mielestä missään kohtaan sanonu että toi olis mun mielestä mitenkään hyväksyttävää että elollisia olentoja laitetaan johonkin lasipalloon kasvamaan, kuhan heittelin kysymyksiä ilmoille jotka mun päähäni sillä hetkellä juolahti..
Mun mielestä on edelleen käsittämätöntä että tommosia saa edes myydä, eiks noi riko jonkinsortin eläinsuojelu lakia tai jotain lakia ainakin?
Ja saanen huomauttaa että minä EN ole ostamassa tommosta.. Enkä mun mielestä missään kohtaan sanonu että toi olis mun mielestä mitenkään hyväksyttävää että elollisia olentoja laitetaan johonkin lasipalloon kasvamaan, kuhan heittelin kysymyksiä ilmoille jotka mun päähäni sillä hetkellä juolahti..
Mun mielestä on edelleen käsittämätöntä että tommosia saa edes myydä, eiks noi riko jonkinsortin eläinsuojelu lakia tai jotain lakia ainakin?
En siis missään nimessä tarkoittanut tuota ylläolevaa kommenttiani kritiikiksi sulle tai kellekään muullekaan vaan halusin sanoa, että tuolla sivulla tosiaan kerrotaan millaista kidutusta noi palloset on. Anteeksi jos ilmaisin itseäni epäselvästi. Piis än lööv!BadGirl kirjoitti:Sori, en kerenny tota linkkiä vielä lukemaan ku kirjotin ton edellisen..
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ohoh..
Asiasta on näemmä ennenkin keskusteltu ja oltu huolissaan..
Mulle ei tullu ees mieleen lähtee kattelee aikasempia keskusteluja, satuin vaan surffaamaan noilla sivuilla ja näin noita palloja ja sit tuli vaan mieleen että kirjotanpa tänne.. noh, enskerralla täytyy sen verran malttaa että kattoo haulla ettei joku muu ole samasta aiheesta purnannu ettei turhaan alottele uusia keskusteluja.. Mulle toi vaan oli ihan uus juttu, en ollut aikasemmin kuullut enkä nähnyt mitään vastaavaa..
-------------------------
Juu ei mitään hätää Jafuli !
Et "piis än lööv" vaan sinnekkin päin!
Mä vaan oon niiiiin tottunu että normaalisti mä kirjotan niin tökerösti että vähintään puolet ihmisistä ymmärtää mut väärin, sen takia vaan tarkensin asiaa..
Asiasta on näemmä ennenkin keskusteltu ja oltu huolissaan..
Mulle ei tullu ees mieleen lähtee kattelee aikasempia keskusteluja, satuin vaan surffaamaan noilla sivuilla ja näin noita palloja ja sit tuli vaan mieleen että kirjotanpa tänne.. noh, enskerralla täytyy sen verran malttaa että kattoo haulla ettei joku muu ole samasta aiheesta purnannu ettei turhaan alottele uusia keskusteluja.. Mulle toi vaan oli ihan uus juttu, en ollut aikasemmin kuullut enkä nähnyt mitään vastaavaa..
-------------------------
Juu ei mitään hätää Jafuli !

Et "piis än lööv" vaan sinnekkin päin!

Mä vaan oon niiiiin tottunu että normaalisti mä kirjotan niin tökerösti että vähintään puolet ihmisistä ymmärtää mut väärin, sen takia vaan tarkensin asiaa..

-
- Junior Member
-
- Elite Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit,
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Veikkaan ettei astiaa ole tarpeen rikkoa, vaan kaivaa jollain teräväkärkisellä työkalulla pohjan pois. Vaikka lasiporalla, jos ei muutoin. Sitä kautta se on ollut pakko täyttääkin.
Sivuillani voi jo olla vastaus kysymykseesi:
http://www.aquahoito.info/suomi/sivuni.php
jo yli 15000 kirjoittamaani viestiä täällä.
http://www.aquahoito.info/suomi/sivuni.php
jo yli 15000 kirjoittamaani viestiä täällä.
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: tas
- Sukupuoli: Nainen
Aika kallis tuo 125€ on parista rapusesta, jos aikoo "purkinkin" rikkoa..Monsterfish kirjoitti:Saiskohan tuollaisia rapuja kasvamaan, jos pallon rikkoisi nätisti ja laittaisi rapuset omaan pikkuakvaan?![]()
Silloin voisi vaikuttaa niitten elämään.
Tarvitsisi olla kyllä melkoisen tiiviit kansilasit, että pysyisivät pytyssä.
Jatketaan jossain vanhemmassa ketjussa. Hakua saa käyttää ennenkuin avaa uuden ketjun.
-Ylläpito
540l, 180l ja Minttu-koira <3