Suodattimet halvimmalla?
Valvoja: Moderaattorit
Suodattimet halvimmalla?
Mistähän saisi halvimmalla suodattimet+lämmittimet? Tarkoitus olisi ostaa kaksi kappaletta todennäköisesti noita Eheimin prof II 2028 ulkosuodattimia tollaseen 650-litraiseen altaaseen. Tuolta Aquaristikshopista taitaa melko halvalla saada, mutta saako kotimaasta lähellekään samaan hintatasoon?
-
- Elite Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit,
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Jos mahdollisimman halvat ja tehokkaat haluat, niin: http://www.aquahoito.info/suomi/ohjeita/sisasuod.php
yksi tai kaksi tuollaista riittää varmasti
yksi tai kaksi tuollaista riittää varmasti
Sivuillani voi jo olla vastaus kysymykseesi:
http://www.aquahoito.info/suomi/sivuni.php
jo yli 15000 kirjoittamaani viestiä täällä.
http://www.aquahoito.info/suomi/sivuni.php
jo yli 15000 kirjoittamaani viestiä täällä.
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Sissus! Juu halpa onBruce kirjoitti: Melko edullisesti näyttäis suodattimet saavan.. Ei taida kotimaasta päästä lähellekään noita hintoja mikään liike.

![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: OAS
- Sukupuoli: Nainen
Aquaristik.net
Olen useaankin kertaan tilannut aquaristik.netistä kaikkea mahdollista akvaariosälää. Ei mitään valittamista, tavarat ovat tulleet ehjinä perille. Toimitukset ovat kestäneet 2-3 viikkoa.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: OAS ry.
- Sukupuoli: Mies
Olen tilannut useasti (n. 10 kertaa) eikä valittamista. Haku -toiminnolla löydät lisää jutustelua.Bruce kirjoitti:Onko tuolta Haraldilta kukaan tilannut tuotteita, onko minkäänlaisia kokemuksia?
Melko edullisesti näyttäis suodattimet saavan.. Ei taida kotimaasta päästä lähellekään noita hintoja mikään liike.
suodattimet
Niin, kyllähän on tasan varma juttu, että Saksasta saa liki puoleen hintaan ulkopöntöt ja muutkin akvakamat mitä Suomesta, mikä on tietysti sääli suomalaisia akvaarioyrittäjiä kohtaan, mutta minkäs teet.
Itse olen tilannut molemmat Eheimin 2028 ulkopöntöt Saksasta ja massoineen maksoivat 178 € ja siihen päälle toimarimaksu n. 8 egee, niin kyllähän se huomattavasti edullisemmaksi tulee kun mistään suomesta ostettuna - valitettavasti.

Itse olen tilannut molemmat Eheimin 2028 ulkopöntöt Saksasta ja massoineen maksoivat 178 € ja siihen päälle toimarimaksu n. 8 egee, niin kyllähän se huomattavasti edullisemmaksi tulee kun mistään suomesta ostettuna - valitettavasti.
"Synnyin vaatimattomaksi, mutta sitä ei kestänyt kauan"