http://kuvablogi.com/nayta/230978/
Siinä ihmeteltävää... on mulla toinenkin parikytä senttinen... lällällää...
Ihmeellistä skeptisyyttä havaittavissa...
Kuva on tosi huono laatuinen kun Monni tulee esiin vain ilta valossa eikä tosta 2Mpix Canonin v2 rämästä oo paremmaksi, välillä onnistaa välillä ei.
-------------------------
Kaizu kirjoitti:Kuinka suureksi suurensit kuvan ennen mittausta.
- piti hieman rajata että mahtui kuvaan kokonaan... kameran rahkeet ei riitä millään...
Kaizu kirjoitti:Tosiaan jo 13-15 senttinen partamonni on aivan järkyttävän kokoinen verrattuna noihin tavallisiin 10 senttisiin, mutta siitä vielä tuplat... Jättiläinen, kuulostaa joltain muulta kuin tavalliselta täpläpartamonnilta.
- ihan tavalline partis tuo on mulla tosiaan toinenkin parikytä senttinen jotka on olleet ensin 355 litraisessa poikasesta asti ja pääsivät nyt tuohon 888litraseen joten taitavat venahtaakin siitä vielä

, ne taitaa olla n. 12-15v. vanhoja. En muista olivatko ekoja mitä hankin vai sitten sen pariskunta haaverin aikaan saannoksia kun mulla kävi se perus kämmi kun oli pariskuntia kaksikin samassa akvassa ja ne rupes tehtaileen poikasia ihan alku metreillä harrastusta.
No, samassa akvassa on vielä kolme muutakin ukkoa joista yksi on jäänyt selvästi alle kymmen senttiseksi ja kaksi ihan pentua joista voi just sanoa että ovat koiraita.
Toisessa 240 litraisessa kaikki kolme ukkoa ovat sitten alle kymmen senttisiä vaikka ovat jo kymmenkunta vuotta vanhoja.
Spekuloikaa sillä, mutta näin on asian laita täällä Nokian takana.