Kääpiöpallokala
Valvoja: Moderaattorit
Kääpiöpallokala
Sopiiko kääpiöpallokala toisten kalojen kanssa yhteen?
"Nyppii toisten kalojen eviä ollessaan nälkäinen, eli ei voi pitää toisten kalojen kanssa kuin varauksella. Olen kyllä kuullut monien pitävän kääpiöpalloja esim. nopeiden, pienten tetrojen sekä nuolimonnien kanssa."
Sopiiko kääpiöpallokala seura-akvaarioon sinineontetrojen kanssa.
Kuinka Ph:n kanssa?
Akvaario johon pallokala tulisi olisi 240 litraa, asukkeina 40 sinineontetraa ja 8 täplämonnista.
Toinen vaihto ehto minulla olisi että asuttaisin kääpiöpallokalat 60 litraiseen akvaarioon, yksinään. Mutta mielummin haluaisin ne tuonne muiden seuraksi jo se vain mahdollista?
"Nyppii toisten kalojen eviä ollessaan nälkäinen, eli ei voi pitää toisten kalojen kanssa kuin varauksella. Olen kyllä kuullut monien pitävän kääpiöpalloja esim. nopeiden, pienten tetrojen sekä nuolimonnien kanssa."
Sopiiko kääpiöpallokala seura-akvaarioon sinineontetrojen kanssa.
Kuinka Ph:n kanssa?
Akvaario johon pallokala tulisi olisi 240 litraa, asukkeina 40 sinineontetraa ja 8 täplämonnista.
Toinen vaihto ehto minulla olisi että asuttaisin kääpiöpallokalat 60 litraiseen akvaarioon, yksinään. Mutta mielummin haluaisin ne tuonne muiden seuraksi jo se vain mahdollista?
Peesaan aquasolia, mieluummin laji akvaan.
Mulla on tuolla timantti akvassa vielä vähän aikaa noi pallot mutta ne muuttaa kun oon huomannut että ne näykkii niin tetrojen huntuja kuin monnisten pyrstöjäkin, pikku rahalla saat ne parveesi jos haluat?
Pulskia ja ruokahaluisia ovat
ikää niillä on parisen vuotta.
Mulla on tuolla timantti akvassa vielä vähän aikaa noi pallot mutta ne muuttaa kun oon huomannut että ne näykkii niin tetrojen huntuja kuin monnisten pyrstöjäkin, pikku rahalla saat ne parveesi jos haluat?
Pulskia ja ruokahaluisia ovat
-
Raffu
- Junior Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Mies
Missäs päin Nokiaa ovat ja mitä pyydät niistä? Itselläni on jo valmiiksi seitsemän kääpiöpallista.marDH kirjoitti:- NokiallaMiimo kirjoitti:Missäpäin nuo sinun pallosi asustavat
ja
- 2 kplMiimo kirjoitti:kuinka monta niitä on?
Saa tulla hakemaan...
I like pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals. - Winston Churchill
Re: Kääpiöpallokala
Moikka,
Mä oon pitäny 13 kääpiöpallokalaa 5 nuolimonnin kanssa samassa altaassa. Pallot ei ole huomaavinaankaan monneja. Kysyisinkin, että onko kukaan kokeillut pitää jotain monnisia käppänöiden kanssa? Omani eivät välitä ainakaan noista nuolimonneista, niin ajatteli että voisi näitä ainakin kokeilla.
Mä oon pitäny 13 kääpiöpallokalaa 5 nuolimonnin kanssa samassa altaassa. Pallot ei ole huomaavinaankaan monneja. Kysyisinkin, että onko kukaan kokeillut pitää jotain monnisia käppänöiden kanssa? Omani eivät välitä ainakaan noista nuolimonneista, niin ajatteli että voisi näitä ainakin kokeilla.
112l Akvaario: 13 kääpiöpallokalaa ja 5 täplänuolimonnia
+ Lihansyöjäkasveja
+ Lihansyöjäkasveja
-
miljoonakala84
- Elite Member

Miula oli yhteen aikaan 4 kääpiöpallon seurana muutama helmiseeprakala ja otto, nuo kyllä tulivat ihan hyvin toimeen keskenään. 
Kiitos viestistäsi, no niin mäkin vähän arvelin. Jos hommais vaikka 1-2 ensin, ja jos niitä ei kiusata niin sitten vaikka muutama enemmänkin. 
PS. Mitenkäs tiikeribarbi menisi? Ei ainakaan joutuisi näykityksi, mutta saattaisiko tapella pallojen kanssa?
PS. Mitenkäs tiikeribarbi menisi? Ei ainakaan joutuisi näykityksi, mutta saattaisiko tapella pallojen kanssa?
112l Akvaario: 13 kääpiöpallokalaa ja 5 täplänuolimonnia
+ Lihansyöjäkasveja
+ Lihansyöjäkasveja
-
zibuli82
- Junior Member

- Sukupuoli: Nainen
Syökö kenenkään kääpiöpallokala mahdollisesti pakastekuivattuja surviaisia?
Ja muistelisin lukeneeni jostain ettei pallokaloja saisi yleensä otella haavilla akvaariosta pois, pitäis ottaa akvaariosta niin pois et ovat koko ajan vedessä.
Tarvitseeko välttämättä muuta sisustusta kuin kasveja?
Ja muistelisin lukeneeni jostain ettei pallokaloja saisi yleensä otella haavilla akvaariosta pois, pitäis ottaa akvaariosta niin pois et ovat koko ajan vedessä.
Tarvitseeko välttämättä muuta sisustusta kuin kasveja?