Lukihärö
Valvoja: Moderaattorit
Sukarapukuolemia otsikkona tuolla hoito&ongelmat -osiossa..
Jostain syystä luin ensin että: peräpukamia...
HiH
Jostain syystä luin ensin että: peräpukamia...
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
HiH

Akvaariot 40l, 180l, 243l, 252l ja 760l
Asukkaina kaloja ja sukarapuja. Perheessä myös kissa.
kuvia
akvasivuni
kuvia
akvasivuni
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Tuukkis on adonisoija. 
Tässä muutama päivä sitten kuultelin sivukorvalla uutisia. Siellä puhuttiin että Billy Tibbetsistä tulee HIFK:n uusi vahvistus. En ihan kuullut sitä oikein: "ai mitä, villikiveksistä vai...?"

Tässä muutama päivä sitten kuultelin sivukorvalla uutisia. Siellä puhuttiin että Billy Tibbetsistä tulee HIFK:n uusi vahvistus. En ihan kuullut sitä oikein: "ai mitä, villikiveksistä vai...?"

-
- Advanced Member
- Viesti:
Luin että "Billy Tibbetsistä tulee HK:n uusi vahvistus. Jaa että kuinka?millia kirjoitti:

Pehmokalojen kotisivu: https://sites.google.com/site/pehmokala/
Äänestys: mikä on suosikkivartalokasvisi?
Vieressä oli se laihdutus-topic...
Edit1: Ihmettelin myös tuossa, että mitä mahtaa olla se humu, jonka sumutuksesta sumutinsuuttimella täällä keskustellaan.
Edit2: tiskirapuja & red cherry. On kai parasta että lopetan AW:n lukemisen tältä päivältä...
Vieressä oli se laihdutus-topic...

Edit1: Ihmettelin myös tuossa, että mitä mahtaa olla se humu, jonka sumutuksesta sumutinsuuttimella täällä keskustellaan.
Edit2: tiskirapuja & red cherry. On kai parasta että lopetan AW:n lukemisen tältä päivältä...
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
Samoin luin. Mitä se kertookaan meistä...allablaze kirjoitti:Parvikala pitäisi seksistä
Hyyyi tyttäret! Olisitte edes muodon vuoksi kirjoittaneet että parvikala pitäis keksistä.maisu kirjoitti:Samoin luin. Mitä se kertookaan meistä...allablaze kirjoitti:Parvikala pitäisi seksistä

* Huvinsa kullakin! *
Taas se lukihärö iski!
Äsken lueskelin kirjoituksia Alkeet-osiossa. Siellä oli otsikko HUMUSUUTE?.
Minä sitä ihmettelin kovasti. Tavutin sanan mielessäni humu-suute. En ymmärtänyt mitä tuollaisen yhdyssanan osat tarkoittavat. Mietin mitä muuta humu voi tarkoittaa kuin mummolassani ollutta hevosta.
Sitten mietin, että mikä ihme on suute. Tuumin ehkä se on suutin..
Että voi ihmispolo olla joskus yksinkertainen. Pistetäänkö väsymyksen ja naiseuden piikkiin![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Minä sitä ihmettelin kovasti. Tavutin sanan mielessäni humu-suute. En ymmärtänyt mitä tuollaisen yhdyssanan osat tarkoittavat. Mietin mitä muuta humu voi tarkoittaa kuin mummolassani ollutta hevosta.

Sitten mietin, että mikä ihme on suute. Tuumin ehkä se on suutin..
Että voi ihmispolo olla joskus yksinkertainen. Pistetäänkö väsymyksen ja naiseuden piikkiin
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Avo-kassukka on pieni avonainen kassi tietysti. 
Ai niin, Imeytyykö hauva vesi asunnon rakenteisiin? Ja kun sanarimpsu näytti oudolta, totesin, että ahaa tässä on yhdyssanat kirjoitettu erilleen ja korjasin mielessäni, että "Imeytyykö hauva vesiasunnon rakenteisiin?" Just-joo.

Ai niin, Imeytyykö hauva vesi asunnon rakenteisiin? Ja kun sanarimpsu näytti oudolta, totesin, että ahaa tässä on yhdyssanat kirjoitettu erilleen ja korjasin mielessäni, että "Imeytyykö hauva vesiasunnon rakenteisiin?" Just-joo.
-
- Advanced Member
- Viesti:
"Imeytyykö hauvavesi asunnon rakenteisiin?"Cory kirjoitti:*nips* totesin, että ahaa tässä on yhdyssanat kirjoitettu erilleen ja korjasin mielessäni, että "Imeytyykö hauva vesiasunnon rakenteisiin?" Just-joo.

Heh hitsi olen saanut nauraa ihan kippuralla.
Toki minullakin on niitä ollut esim ekalla luokalla "Kassakaappi" sanan luin : "Ka*kakaappi"
Heh... Tietenkin myös sana kuusi on saanut uuden muodon useasti, ilman toista uuta...
Se on nyt aikas taitava ihmiseksi joka olisi pärjännyt elämänsä ajan törmäämättä lukihäiriöön...
Hyvä me!
*=k
Toki minullakin on niitä ollut esim ekalla luokalla "Kassakaappi" sanan luin : "Ka*kakaappi"
Heh... Tietenkin myös sana kuusi on saanut uuden muodon useasti, ilman toista uuta...
Hyvä me!

*=k
Elämä saa meidät toisinaan tuntemaan itsemme hölmöiksi, jotta oppisimme turvautumaan jumalalliseen emmekä omaan järkeemme.
V: monitori valaisinkoteloon
vähän aikaa mietin että millaisissa hi-tech valaisinkoteloissa oikein on näyttö?? Kunnes tajusin
Luin siis oikein, ymmärsin vaan väärin 
vähän aikaa mietin että millaisissa hi-tech valaisinkoteloissa oikein on näyttö?? Kunnes tajusin
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)

Akvaariot 40l, 180l, 243l, 252l ja 760l
kuvia
akvasivuni
kuvia
akvasivuni
-
- Advanced Member
- Viesti:
Hah, minäkin ymmärsin väärin! Mietin jo että mahtaa olla aika nero kun rupeaa tuollaisia virittelemään valaisimeen!ansu75 kirjoitti:V: monitori valaisinkoteloon
vähän aikaa mietin että millaisissa hi-tech valaisinkoteloissa oikein on näyttö?? Kunnes tajusinLuin siis oikein, ymmärsin vaan väärin

-
- Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Viesti:
Satanisti pulassa ??? Täh? Piti pari kertaa tavata, että mitä siinä oikeasti lukee.
Tuli tässä mieleen yksi juttu, ei kyllä liity mitenkään lukemiseen, eikä edes kuulemiseen.. Jotenkin vaan ei tainnu aivot käydä ihan täysillä kierroksilla.
Olin menossa Alkoon ostamaan vähän juhlajuomia, kun kaverini sanoi mulle, että "ostatko mulle pullon Green Catia". Vastasin, että "Ok. Minkä väristä?"

Olin menossa Alkoon ostamaan vähän juhlajuomia, kun kaverini sanoi mulle, että "ostatko mulle pullon Green Catia". Vastasin, että "Ok. Minkä väristä?"

2 frettiä. <3
Okahiiri. <3
Koira. <3
Akvaario 60l + 400l <3
Okahiiri. <3
Koira. <3
Akvaario 60l + 400l <3
-
- Senior Member
Todella kiireesti luettu otsikko heti aamusta, mutta luin uudelleen kun en uskonut silmiäni...
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... highlight= = Helvetin nakkikauppa
...
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... highlight= = Helvetin nakkikauppa

*Kukaan ei vielä ole pilannut silmiään katsomalla elämän valoisaa puolta*