Onko siitä haittaa jos akvaario on "täynnä" kasvej

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
akvaario_girl
Starting Member
Starting Member

Onko siitä haittaa jos akvaario on "täynnä" kasvej

Viesti Kirjoittaja akvaario_girl »

Olen ajattellut että jos kävisi ostamassa paljon kasveja akvaan,silleen että sinne taakse ei nää tai silleen ihan täyteen kasveja, toivottavasti joku tajuaa.:D Niin onko siitä haittaa? Tai siis kun akvaario on suht.koht pieni (63 litraa) niin viekö se niitä litroja? Joo,kukaan ei varmaa tajua...
akvaariot jeejee
7330
Katalysaattori
Katalysaattori
Akvaarioseurat: JAS, CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 7330 »

Turhan kalliiksi tulee ostaa, kasvata ne itse. :mrgreen:

Mutta siis, kasveja on aika vaikea saada akvaarioon liikaa. Toki hirveä määrä kasveja vie jonkin verran uimatilaa kaloilta, mutta riippuu ihan altaan kalastosta, haittaako se. Jos etualalle kuitenkin jää tyhjä "suikale" päästä päähän, kaloilla on silti sopivasti syöksytilaa.
akvaario_girl
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja akvaario_girl »

7330 kirjoitti:Turhan kalliiksi tulee ostaa, kasvata ne itse. :mrgreen:

Mutta siis, kasveja on aika vaikea saada akvaarioon liikaa. Toki hirveä määrä kasveja vie jonkin verran uimatilaa kaloilta, mutta riippuu ihan altaan kalastosta, haittaako se. Jos etualalle kuitenkin jää tyhjä "suikale" päästä päähän, kaloilla on silti sopivasti syöksytilaa.
Mä kasvatan niitä itsekin, mutta tiiän yhden aika halvan paikan mistä aion käydä hakemassa niitä. Joo suikaleen jätän ja kyllä sinne keskellekkin on pakko jäyttää tilaa kun siellä on sellanen puunpalanen ja kiviä...
akvaariot jeejee
pikku-tatti
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: tas
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja pikku-tatti »

Siihen eteen voi sitten kasvattaa matalia kasveja.
540l, 180l ja Minttu-koira <3
plenty
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja plenty »

Suunnittele huolella, mitä kasveja hankit. Kasvutilaa pitää tietysti jättää kaikille ja jotkuthan kasvavat TOSI isoksi. Ei kannata siis ihan heti tunkea täyteen - sopivasti ja siitä sitten kasvattelet [;)]
* Huvinsa kullakin! *
ParratonMonni
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja ParratonMonni »

Minulla on 63-litraisen tausta tiikerivallisneriasta, on hyvännäköinen, eikä vielä juurikaan uimatilaa. Etualalla on sitten hitaampia ja pienempiä kasvieja, tuo vallu saa rehottaa suht. rauhassa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”