Onko siitä haittaa jos akvaario on "täynnä" kasvej
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
Onko siitä haittaa jos akvaario on "täynnä" kasvej
Olen ajattellut että jos kävisi ostamassa paljon kasveja akvaan,silleen että sinne taakse ei nää tai silleen ihan täyteen kasveja, toivottavasti joku tajuaa.
Niin onko siitä haittaa? Tai siis kun akvaario on suht.koht pieni (63 litraa) niin viekö se niitä litroja? Joo,kukaan ei varmaa tajua...

akvaariot jeejee
-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: JAS, CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Turhan kalliiksi tulee ostaa, kasvata ne itse.
Mutta siis, kasveja on aika vaikea saada akvaarioon liikaa. Toki hirveä määrä kasveja vie jonkin verran uimatilaa kaloilta, mutta riippuu ihan altaan kalastosta, haittaako se. Jos etualalle kuitenkin jää tyhjä "suikale" päästä päähän, kaloilla on silti sopivasti syöksytilaa.

Mutta siis, kasveja on aika vaikea saada akvaarioon liikaa. Toki hirveä määrä kasveja vie jonkin verran uimatilaa kaloilta, mutta riippuu ihan altaan kalastosta, haittaako se. Jos etualalle kuitenkin jää tyhjä "suikale" päästä päähän, kaloilla on silti sopivasti syöksytilaa.
-
- Starting Member
Mä kasvatan niitä itsekin, mutta tiiän yhden aika halvan paikan mistä aion käydä hakemassa niitä. Joo suikaleen jätän ja kyllä sinne keskellekkin on pakko jäyttää tilaa kun siellä on sellanen puunpalanen ja kiviä...7330 kirjoitti:Turhan kalliiksi tulee ostaa, kasvata ne itse.![]()
akvaariot jeejee
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: tas
- Sukupuoli: Nainen
-
- Advanced Member