Mulla on 190L allas missä 19sitruunatetraa , 6kuparimonnisia , 1 avainkirjoahven . Ahvenelle olisi tarkoitus hankkia seuralainen. Kasveja on enimmäkseen vallisneria . Voiko pieni parvi piikkisilmiä laittaa tänne sekaan (pohjamateriaalina hiekkaa ) ?
Mahdollisesti siirrän kuparionniset toiseen altaaseen.
Jotain levänsyöjää pitäisi hankkia . Olen miettinyt katinkultamonnisia , mutta sopiiko ne tähän samaan soppaan , jos piikkisilmiä TAI kuparimonnisia? Ja montako olisi hyvä määrä?
Lisää ideoita kaipaisin .... Olen myös miettinyt mustatetranparvea...
190L altaan sisältö
Valvoja: Moderaattorit
Pari vaihtoehtoo... +24-25C
avainkirjopariskunta .. pärjää kyllä mainiosti yksikseenkin jos on kerran rauhallinen kaveri
sitruunatetraparvi + lisää .. n. 10kpl
+
8 katinkultamonnia (Parotocinclus jumbo)
4-8 piikkisilmää
En lähtisi tuota välivettä sotkemaan toisella suurella parvella, ennemmin sitruunojen päälukua lisää rohkeesti.
Missä sulla pysyttelee NO3 veden vaihtojen välillä tällä hetkellä?
avainkirjopariskunta .. pärjää kyllä mainiosti yksikseenkin jos on kerran rauhallinen kaveri
sitruunatetraparvi + lisää .. n. 10kpl
+
8 katinkultamonnia (Parotocinclus jumbo)
4-8 piikkisilmää
En lähtisi tuota välivettä sotkemaan toisella suurella parvella, ennemmin sitruunojen päälukua lisää rohkeesti.
Missä sulla pysyttelee NO3 veden vaihtojen välillä tällä hetkellä?
Meneemenee, piikkisilmät on oikeesti rauhallista porukkaa eikä eiheuta hämminkiä muita kaloja kohtaan, toisin kuin jotkut muut nuoliais lajit.
Toisaalta, suosittelen kyllä jotakin muuta monnis lajia akvaasi kuin tuota kuparista. Lisääntyvät liki harmiksi asti ja jos et saa niitä myytyä niin mikäs sitten eteen?
Toisaalta, suosittelen kyllä jotakin muuta monnis lajia akvaasi kuin tuota kuparista. Lisääntyvät liki harmiksi asti ja jos et saa niitä myytyä niin mikäs sitten eteen?

-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: tas
- Sukupuoli: Nainen