affenainen80 kirjoitti:Saako tuonne vielä ujutettua taakse taustakuvan, vai unohtuiko se?

Hehe

Joo, siis toi on vielä ihan vaiheessa. Tossa vasta mallailtiin allasta paikoilleen. Ajattelin laittaa ihan vaan sinisen taustan ja sitä peittämään paljon kasveja.
toxic69 kirjoitti:Mitkä on akvaarion mitat?
Tiikerinuoliaiset on aivan ihania, mutta vikkeliä, että vaatisivat pitkän altaan.
Mitempä lehtikalat tai kiekot?
Rauhallista seuraa olisivat purjesampimonnit pohjalle. Keskiveteen parvikalaksi hyviä vois olla vaikkapa safiiritetrat, jotka on myös nätin värisiä.
Mitat on 125*80*65 miinus kulmasta viistetty pala.
Mulla oli aikaisemmin muutama tiikerinuoliainen ja mieluummin soisin niille vielä suuremman altaan.
Lisäksi ne kasvavat melko isoiksi, joten niitä en ota. Ne oli kyllä ehdottomasti hauskimpia kaloja mitä mulla on ollut.
Lehtikalojen temperamentista en ole koskaan tykännyt, vaikka ovathan ne mahtavia lipuessaan ylväinä

Niitä ei myöskään tule.
Kiekkoja olisin mieluusti myös altaaseen ottanut, mutta vaimokkeen mielestä ne ovat liian tylsiä ja toisaalta olen saanut
semmoisen käsityksen että niiden hoito olisi ehkä minulle liian vaativaa... voin olla väärässäkin.
Täytyypä ottaa vähän selvää noista purjesampimonneista ja safiiritetroista, vaikuttavat ihan mielenkiintoisilta. Kiitos vinkeistä!