Ruokaa annetaan muutaman kerran päivässä, ja joka päivä puhdistetaan allas, varsinkin sen pohja, ja vaihdetaan vettä. Itse olen ruokkinut poikasia elävällä ruualla, vastakuoriutuneella artemialla, joten en osaa sanoa teollisista poikasruuista mitään. Harkitsisin sinuna artemian kasvattamista, on hauskaa katsella kun poikaset vaanivat ja metsästävät niitä.
Miten olet järjestämässä poikasaltaan suodatuksen? Tarvitset poikasaltaaseen kypsän suodattimen, joka on sellainen ettei ime poikasia sisäänsä, esimerkiksi pillisuodatin.
Lehtikalat syövät miekkakasvia!
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
Nyt sitten kävi hieman harmillisesti. Loppukin kutu homehtui, eli yhtään poikasta ei nyt sitten tullutkaan
. No parempi onni ensi kerralla ja ehkä sitten annamme lehtisten itse yrittää tuota kasvattelua. Kyllä niitä uusia poikasia vielä kuitenkin jossain vaiheessa tulee. 

Oskarila ja Taistelukaloja useammassa purkissa.
Meillä aloitti lehtikalat kutemaan joulukuun puolessa välissä.
Ovat saapuneet taloon "vauvoina" heinäkuussa.
Nyt on kudettu vähintään kerran viikossa. Kiinnostus poikasten pelastamiseen olis kova, eli katsotaan kuukauden päästä tapahtuvan muuton jälkeen, mihin rahkeet riittää...
Ja juuri ostettu miekka nypittiin parissa päivässä riekaleiksi meilläkin...
Ovat saapuneet taloon "vauvoina" heinäkuussa.
Nyt on kudettu vähintään kerran viikossa. Kiinnostus poikasten pelastamiseen olis kova, eli katsotaan kuukauden päästä tapahtuvan muuton jälkeen, mihin rahkeet riittää...

Ja juuri ostettu miekka nypittiin parissa päivässä riekaleiksi meilläkin...

No niin.....lehtikset aloittivat ensimmäisen kutu-urakkansa tänäaamuna.
Kudun alustaksi valittiin jättivallisnerian lehti.
Saapa nähdä meneekö munat muitten kalojen massuun.

Kudun alustaksi valittiin jättivallisnerian lehti.
Saapa nähdä meneekö munat muitten kalojen massuun.

Jos aika on rahaa, on työnteko tuhlausta.
http://dragcave.net/user/Ansuli72" onclick="window.open(this.href);return false;
http://dragcave.net/user/Ansuli72" onclick="window.open(this.href);return false;