Kait se avainsana on juuri tuo "jos monnit voi hyvin". Jos ne voi hyvin, itse en näe syytä antaa ehdotonta partiksen pitokieltoa muutoin kuin jos haluat olla biotooppipuristi. Sehän on jokaisen oma asia miltä kantilta harrastustaan katselee.mr-tomppa kirjoitti:Miksei partamonnia voi laittaa Malawi altaaseen jos haluaa levän kuriin ja monnit voi hyvin, eikä kylässä kuitenkaan käy akvaarioasiantuntioita.
Itseäni alkaa yleensä ärsyttämään lähinnä siinä vaiheessa, kun joku puristi (oli asia mikä vain) ryhtyy haukkumaan muita sen takia, kun muut ei ole puristeja, vaikka hänen mielestään puristina olo on ainoa oikea tapa elää.
Käsittääkseni partis on melko sopeutuvainen kala ja sopeutuu malawin veteen (korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä). Eli ainoa "huono" asia on sitten se, että tulet näkemään aika monia nenänvarsia, joiden päässä tapittaa silmäpari sinua kohden hirvittävän halveksuvasti.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Itse muuten en ole aikonut partista pitää altaassani, mutta minulla on omat syyni ja muilla olkoon vapaasti omat syynsä päinvastaiseen toimintaan.
T:Jarkko