Joo, menin ostamaan tuollaisen sinisen kartongin, siitä ajattelin väsätä. Kaupassa tuntui hienolta idealta täysin tummansininen tausta, mutta kun tökkäsin sen tuonne altaan taakse niin aika silmiin pistävä se olikin. Ajattelin päälle vaikka ohuesti laveerata vesiväreillä harmaata/mustaa, mutta saa nähdä meneekö koko kartonki pilalle...
Leivinpaperista oon kans suunnitellu, mutta saapi nähdä. Pitää vain kokeilla, ei sitä muuten tiedä mikä miellyttää omaa silmää. Nyt kuitenkin tuo kirkkaan sininen on tuolla taustalla, ihan vaan sen takia ettei kalojen tartte olla täysin ilman taustaa.
No, jos nämä kartonki-vesiväri-leivinpaperi -kokeilut ei toimi, niin sitten lampsin akvaarioliikkeeseen ja ostan sellaisen kivitaustan. Sellaiset on mun mielestä hienoja.
Ehkä tuo tummansininenkin näyttäis ihan ok:lta jos nuo kasvit olis isompia. Jotkut nimeltä mainitsemattomat kasvit (jotka kasvais vaikka vessanpöntössä) on toki lähteneet kasvuun ja vauhdilla, mutta kaikki eivät vielä. Kiljunkin tuottamisessa on ollut hieman hankaluuksia

Pitää kiikuttaa pullot isälle ja sanoa että keitä isi kiljua

Kaks satsia oon tosiaan laittanu pulloon muttei oo lähteny käymään. Voiskohan vikana olla vanhaksi mennyt hiiva..? Aika kauan se on nimittäin jääkaapissa maannut.
No, joululomalta palatessani kotiin pistän taas uuden satsin kokeiluun.
Joo, tulipa taas romaani kirjotettua.
Mutta laitan uutta kuvaa tässä joskus, jos ketään edes kiinnostaa katella jonkun akvaarioprojektin kehitystä.

Ompahan itellä ainakin hauskaa kun tänne raapustelee omia juttujaan...
2 frettiä. <3
Okahiiri. <3
Koira. <3
Akvaario 60l + 400l <3