Akvaarion pesu?
Valvoja: Moderaattorit
Akvaarion pesu?
Moi! Kävin eilen hakemassa "uuden" 900 litran pöntön ja oli niin maan perusteellisen p**kanen! Eli millä olisi paras pestä, että lähtee kaikki lika poies? Muuten AIVAN ihanan suuri ja pitkä allas! Tikrut tykkää.... 
-
IceQueen
- Member

- Akvaarioseurat: Porin Akvaariokerho ry
- Sukupuoli: Nainen
Re: Akvaarion pesu?
Merisuolalla hankaamalla tai sitten höyrypesurilla.siipe kirjoitti:Moi! Kävin eilen hakemassa "uuden" 900 litran pöntön ja oli niin maan perusteellisen paskanen! Eli millä olisi paras pestä, että lähtee kaikki lika poies? Muuten AIVAN ihanan suuri ja pitkä allas! Tikrut tykkää....
Mä pesin oman 180l höyrypesurilla ja p**kat lähti kyllä todella hyvin!! Jopa lievät kalkkeumat kehyksistä lähti sillä!
317 L (sekala)
Swifferin Magic eraser on kans "ihmesieni" , mutta ei sillä kyllä kansilasin kalkkitahrat lähtenyt, ku pelkällä vedellä pyyhin, tosin jos olis kastanu kulman etikkaan ja sit hangannut, ni varmaan olis lähtenyt, mä en vaan kestä sitä etikan hajua ja etikka pitää huuhtoa hyvin pois.
Akvaariot 40l, 180l, 243l, 252l ja 760l
Asukkaina kaloja ja sukarapuja. Perheessä myös kissa.
kuvia
akvasivuni
Asukkaina kaloja ja sukarapuja. Perheessä myös kissa.
kuvia
akvasivuni
-
IceQueen
- Member

- Akvaarioseurat: Porin Akvaariokerho ry
- Sukupuoli: Nainen
Mä pesin kansilasit raa'asti vaan Sanilla.ansu75 kirjoitti:Swifferin Magic eraser on kans "ihmesieni" , mutta ei sillä kyllä kansilasin kalkkitahrat lähtenyt, ku pelkällä vedellä pyyhin, tosin jos olis kastanu kulman etikkaan ja sit hangannut, ni varmaan olis lähtenyt, mä en vaan kestä sitä etikan hajua ja etikka pitää huuhtoa hyvin pois.
Kalkkitahrat sai kyllä kyytiä ja kansilasit sai lisäelinaikaa!
317 L (sekala)