Kaikissa kirjoissa sanotaan että palettikalat ovat rauhallisia onko totta? Ajattelin 140 litraseen ottaa niitä. Muu kalasto vähän auki. pohjiksia tulee Monnisia ja ottoja(nuolimonneja). Ja jotain parvikaloja.
Jos ette suosittele palettaja niin mitä vähän isomppia suosittelet (ei taistelukala eikä rihmisii) Ja Millaisen lajiston itse laittaisit 14o Litraseen?
Palettikalat riiviöitä?
Valvoja: Moderaattorit
-
JukkaV
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: Turun akvaarioystävät
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Tässä on oma suositukseni:
2 ruostekirjoahventa
10 sitruunatetraa
8 pandamonnista
5 ottoa
Miten olisi?
Paletteja on monenlaisia. Itselläni ovat olleet aina kilttejä, monilla kuulema ovat kuin hirviöitä.
2 ruostekirjoahventa
10 sitruunatetraa
8 pandamonnista
5 ottoa
Miten olisi?
Paletteja on monenlaisia. Itselläni ovat olleet aina kilttejä, monilla kuulema ovat kuin hirviöitä.
Erityiskiinnostuksen kohteena harvinaisemmat synnyttävät hammaskarpit (tällä hetkellä kääpiö-, metalli- ja sirppihammaskarppeja ja seepralimioita) ja monniset (tällä hetkellä mustaselkä-, panda-, pikku-, sihti- ja somamonnisia).
Töyhtökääpiöahvenia tai lippukirjoahvenia tai keltakääpiöahvenia? Vaihtoehtoja kyllä löytyy. Palettikalat eivät ole sieltä kilteimmästä päästä ja lisääntyvät kuin torakat ja terrorisoivat varsinkin kutuaikana koko muuta kalastoa. Lisäksi poikasista ei pääse kirveelläkään eroon (tai no ehkä kirveellä juu). Muuten kuulostaa hyvältä tuo alustava kalastosuunnitelma.
"Miten minä, joka olen niin järkevä, voin olla niin vähä-älyinen!?"
"Monet ihmiset tulevat mainiosti toimeen käyttämättä päätään."
- Muumit
"Monet ihmiset tulevat mainiosti toimeen käyttämättä päätään."
- Muumit
-
Lisa
- Katalysaattori

- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Re: Palettikalat riiviöitä?
Julmettu määrä mahdollisuuksia, mutta laitan nyt viisi meikäläistä miellyttävää kokoelmaa.Taistelukala_ kirjoitti:Ja Millaisen lajiston itse laittaisit 14o Litraseen?
1.
- parvi sinineontetroja
- parvi kääpiömonnisia
- parvi nuolimonneja
2.
- haaremi murisijarihmakaloja
- parvi rusokiilakylkiä
- parvi piikkisilmiä
- helmipartamonni tms
3.
- parvi marmoritapparakaloja
- parvi punapäätetroja
- parvi rusomonnisia
- parvi katinkultamonneja
4.
- parvi seeprakaloja
- parvi kardinaalikaloja
- parvi täplämonnisia
- partamonni
5.
- parvi miljoonakaloja (luonnonmuoto)
- parvi intiaaninsulkia
- parvi kuparimonnisia
- jotain sukarapuja
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.